Sivut

lauantai 12. toukokuuta 2012

Henrin vaatekaapin suosikkeja

Tänään ku laittelin pois Henrin pieniä vaatteita niin kuvasin samalla teille vähän mun suosikkeja Henrin vaatteista. Tosi paljo sai taas laittaa vaatteita pois, ku Henri kasvaa niin kovaa vauhtia, mutta ompahan syytä ostella taas uusia vaatteita, ja siis tällä kertaa toki Henrille, ei mulle ! Tässä kuitenki mun lemppareita Henrin vaatekaapista;


Lindexin tähtihousut on jostain syystä vaan niin kivoja ! Ne on joustavia ja pehmeitä, nuo jalassa on varmasti helppo olla ja liikkua.


H&M farkut on kyllä osottautunu tosi hyviksi, on pehmeät mutta silti sellaset ns. jämäkät. Noikaan ei oo liian ahistavat (ei ainakaan siltä näytä eikä tunnu käsissä) vaikka farkut ovatkin. Monet farkut nimittäin usein on vauvoillekki jopa sellaset puristavan malliset. Toiset housut on sitte tommoset harmaat "kollarit" vaikkei ne ihan kollarit ookkaan, pinta on sellasta "samettista". Harmaat housut taitaa olla citymarketista/prismasta.


Tässä taas vähän "juhlallisempia" vaatteita. Vasemmanpuolimmainen paita on H&M:ltä, liivi on citymarketista/prismasta ja toi bodysydeemi taitaa olla Halpa-hallista.


Tuossa on sit ihan normaaleja bodeja, ei mitään hajua mistä mikänenki on ostettu nimittäin oon saanu noi kaikki mun siskolta. Kivoja ovat kuitenki, vaikkei ne ookkaan sen erikoisempia.


Sukkahousuja tykkään käyttää Henrillä, ne on rennot ja niissä on varmasti mukava liikkua! Sukkahousut on myöskin niiin helppo yhdistää vaan jonku bodyn kanssa, melkeempä ihan sama minkä bodyn, riippuen toki väristä.

Siinä nyt oli joitain, vielä pitää kuvata muutamat yöpaitalempparit mutta ne lisään huomenna koska toinen on Henrin päällä ja toinen pesussa. Tulossa myös mun lempparivaate postaus joten olkaahan kuulolla .. ;)

3 kommenttia:

  1. Noi lindexin tähtihousut on kyl ihan parhaita, mäki oon käyny jo hastraamassa niitä ihan kivasti :) ja sit hennesiltä sellaset normi collarit on kans tosi kivoja, meillä on nyt niitä 68cm beiget ja tumman siniset ja sit 74cm tumman siniset ja harmaat :)

    VastaaPoista
  2. Ite tykkään kans lapsella noista lindexin tähtiveloureista. Idalla ollut joka koossa tähän asti ja vauvalle oon kans hamstrannut nyt noita lisää. Varsinkin tämmösellä hoikalla muksulla menee tosi pitkään pienempikin koko, eli ovat tosi pitkäkäyttöisiä :P

    VastaaPoista
  3. Sukkahousut on mun mielestä tosi hyvä vaate lapsille sukupuolesta riippumatta. Kuitenkin aina riittää niitä, jotka kauhistelee sitä, että pukee sukkahousut pojalle. Mun mielestä poika voi ihan hyvin käyttää sukkahousuja kouluikään asti. Voisi vaikka pitempäänkin, mutta koulussa joutuisi varmasti kiusatuksi niistä. Tosin nykyäänhän on miehillekin sukkahousuja.

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!