Sivut

perjantai 17. helmikuuta 2012

17.2

Miksei tää blogger voi toimia koskaan kunnolla? Nytki päivittelee postauksia miten sattuun ja yllätys yllätys monien blogien tekstejä ei oo päivittäny yli viikkoon, oon vähän pihalla ollu että missä mennään. Mutta ei oo eka kerta ku tää temppuilee arghhh. No, asiaan sitten. Mun oli tarkotus jo eilen illalla tulla kirjottelemaan, mutta en sitte jaksanu ku tosiaan aloin yöunille jo puol 7 aikaan illalla ja nukuinki siitä sitten puol kuuteen asti aamulla. Toki heräsin Henrin syöttämään muutaman kerran yöllä, mutta muuten nukuin ku tukki. Oisin varmasti nukkunu pitempääkin ku puol kuuteen, mutta piti herätä ja lähteä Antin äidin kyydillä keskustaan, koska mulla oli tänään parturi.

Multa nypittiin kulmat & värjättiin ne, sekä värjättiin tyvikasvu ja laitettiin raitoja hiuksiin. Niin ja leikattiin vähän kuivia ja kärsineitä latvoja pois. Laitettiin vaaleita raitoja, tosin eihän niistä nyt mitään vitivalkosia tullu, mutta ei ollu tarkotuskaan, nää on tämmösiä "kultasia" ja tykkään kyllä :) vähän vaihtelua tähän ainaiseen mustaan hiusväriin.

Hah tosi kaunis no make up picture ja värjätyt kulmat :-D

Mulla on tänäänki väsyttäny ihan kamalan paljon ja nukuinki iltapäivällä parin tunnin päikkärit. Tuntu ettei jaksa millään nousta sängystä ylös mutta kyllähän sitä sitten, ja kummasti piristy ku kävi saunassa jne :) Ja nyt ei väsytä juurikaan yhtään, vaikka pitäs kait tässä nukkumaanki joutua jossain välin. Viime yönä tuli nukuttua kyllä niin hyvin, etten muistakkaan koska oisin viimeks menny niin aikasin nukkumaan! varmaan joskus raskauden aikana, alkuajoilla.

Mulla pitäis tilata uus läppäri, mutta a) ei oo rahaa vielä semmoseen riittävästi b) en tiedä yhtään minkälaisen. Mä en tajua miksi kaikki koneet hajoaa aina samaan aikaan? Mun läppäri (miniläppäri) hajos tossa joku aikaa sitten ku näppäimistö ei enää pelaa. Sit sitä 2kk ennen hajos se mun normaali läppäri, se vaan kuumenee tosi nopsaa ja sammuilee. Ja sitä ennen hajos eräs mun kolmas läppäri joka ei lähteny vaan enää päälle. Sit mun ja Antin yhteinen läppärikin on menny jotenki ihan ihmeelliseksi eikä oikeen jaksa toimia vaan sammuilee (no yllätys?). Nyt tämä Antin läppäri missä mä oon niin toimii kyllä joo hyvin, mutta nettiselain, eli firefox ei toimi. Ja se on paras selain mitä tiedän, mut aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Saa nähä millon tää hajoaa, toivottavasti ei vielä piitkään aikaan..




Tänään onki sitte wanhojen tanssit monilla ja eilen oli penkkarit. Eilen aloin mietiskeleen, että jos mä olisin jatkanu lukiota ja jos mä en ois tullu raskaaksi (tai siis pitäny lasta) niin mä tanssisin huomenna. Ja mä jännäisin tällä hetkellä ihan satavarmasti kotona, että apua, tanssin huomenna. Mutta onneks en jatkanu lukiota ja onneksi pidin Henrin, nimittäin mua ei kyllä ois saanu lukioon edes sen takia, että sais yhden päivän pukeutua prinsessaksi tms. Kyllä prinsessaksi saa pukeutua vielä joskus, jossain muussa tilaisuudessa. Se amis on kuitenki ehkä vähän enemmän se mun juttu ja innolla odotan yhteishakua, joka on aikas piaaaan ! No, tuloksia täytyyki sitte odotella kesäkuuhun asti, niin on mitä jännittää. Eipähän mee elämä liian tylsäksi!

Mä oisin huomenna halunnu mennä kattoo wanhat, mutta pitäs jotenki päästä koskelle ja Henriä en voi ottaa sinne mukaan ku se ei todellakaan viihdy sitä aikaa paikallaan, ku ne tanssit kestää. Joten tänä vuonna nyt jää näkemättä, mutta ei voi mitään :) Onneksi näkee tuttujen fb-kuvista sitten minkälaisia asuja siellä on tytöillä ollu päällä :) Onko ketään jotka on menossa katsomaan wanhoja, siis yleensäkki?

NO COMMENTS........

Niinku oon sanonukki, että noissa mun päivän asu-kuvissa ei sitten todellakaan ole mitään ihmeellistä, en pukeudu mitenkään massasta poikkeavasti enkä erottuvasti, käytän toisinaan aika tylsiä ja värittömiä vaatteita enkä pukeudu mitenkään kauheen tyylikkäästikkään (onko toi edes sana?) mutta olen mitä olen ja joku on näitä päivän asu-kuvia tänne toivonu niin niitä sitten välillä laittelen. Ja on muutenki kiva sitte joskus muutaman vuoden päästä kattoa, että miten on pukeutumistyyli muuttunu vai onko muuttunu yhtään milläänlailla. Mut joo eli farkut: H&M, vyö: pieces, huppari: gina tricot (?)
En jaksa täällä päivisin mitenkään kummallisesti pukeutua varsinkaan jos ei tuu liikuttua mihinkään. Joo, oon aikamoinen retardi aina välillä, mut menköön. ;)

Mä haluaisin tilata pretty.fi:stä kaikkia ihania meikki - ja kynsituotteita koska siellä on 2v synttäritarjouksia, mutta milläköhän rahalla? Tai siis, tilasin vasta nellyltä kolme mekkoakin (tosin en niistä varmaan ota ku yhden parhaimman) ja nyt jos tilaan tuolta vielä joitain tuotteita niin sitte mun säästämisestä ei tuu kyllä mitään. Miksi tämmösiä houkutuksia aina tulee? 
No joo, jätän nyt nämä höpinät tähän :) Mulla on taas "kauhee kasa" kuvia minusta ja Henristä, mutta en ala tunkemaan niitä tähän samaan postaukseen, koska sitte tästä tulis liian pitkä postaus, vaan teen sitte joskus tänäänhuomennaylihuomenna erillisen postauksen johon laittelen niitä kuvia. KIITOS ja hei :)

10 kommenttia:

  1. Mihin alalle meinaat hakee? :) Nättejä kuvia,oot ihan ku joku malli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haen merkonomiksi, elikkä liiketaloutta lähden opiskelemaan jos vain (toivon mukaan) pääsen :) No voi kiitos, tosin oon kyllä kaukana mallista :)

      Poista
  2. Läppärit on ihan jostain... sanonko mistä. :D Ne saattaa toimia ihan hyvin pari vuotta (jos on hankkinut alunperin hyvän läppärin), jonka jälkeen alamäki alkaa. Mäkin käytän läppäriä (mies rakensi itelleen pöytäkoneen ja mä sain tämän ihan omaan käyttööni) ja tää nyt vielä toistaiseksi pelittää ihan hyvin. MUTTA jos mulla olis rahaa, satsaisin tosi hyvään pöytäkoneeseen (tai osiin ja pistäisin miehen rakentamaan sen). Niihin saa vaihdettua osiakin, jos jotain pamahtaa rikki, mutta läppäreissä ei vaihdeta juuri mitään eli jos läppäri menee rikki, niin sit se kans yleensä on rikki. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! Kyllähän mullakin on just nimenomaan ehkä 2-3 vuotta toiminu hyvin, eikä mitään ongelmia mutta siitä se alamäki tosiaan lähtee, niin ku sanoit. Antillaki on pöytäkone, hyvä pöytäkone onki, tosin seki välillä temppuilee, mut sen saa paljon helpommin kuntoon mitä jonku tämmösen läppärin. Ja meillä ois tuolla "varastossa" vielä yks pöytäkone, vaan en tiedä sitte minkälainen se on, kai se ihan toimiva mutta tuntuis niin hassulta luopua läppäristä, ku tottunu olemaan sohvalla / sängyllä läppäri sylissä aina :) No, pikkujuttuja! Itse en varmaan pöytäkonetta ostais, vaan jonkun vähän kalliimman läppärin (ja odotella sitte paniikissa ne pari vuotta millon se hajoaa) :D

      Poista
  3. Tykkään tosta hupparista! :) Mulla oli joskus sellanen ihana pitkä lepardi huppari mut se vetskari repes siitä ku ängin sen väkisin päälle kun olin viimesillään raskaana :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määki tykkään ! :) sain tuon hupparin yheltä kaverilta joka ei sitä enää pitäny. Hahaha hyvä sinä! :-D

      Poista
  4. mää kävin kattoo wanhojen tanssit täällä ja vähän oli ihania pukuja! :) olisimpa joskus menny lukioon. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti on ollu ihania pukuja! :) no niin, mullaki sen takia tekis mieli mennä että sais olla vauva, sitte sais tanssia wanhojen tanssit ja sitte sais olla abi :) Mutta toisaalta ei houkuttele ajatus yhtään, että lukion jälkeen pitäs vielä opiskella jotaki. Ja ei musta muutenkaan lukioon oo, kokeiltu on jo ;)

      Poista
  5. Mulla on läppäri tehny myös sitä, että kuumeni tosi paljon ja sitte sammu. Syynä siihen oli se että pohjassa olevaan tuulettimeen oli menny niin paljon pölyö, jotta se propelli ei enää pyöri eikä siis viilentäny konetta.. Kannattaa ite kattoa tai viedä johonkin näytettäväks. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mun tarttis varmaan viedä se johonki näytettäväksi, varmaan mulla on kans pölyä koneet täynnä, vaikka joskus Antin äiti onki niitä puhaltanu sellasella "pölyputsaajalla", mut eihän sitä nyt sinne sisälle asti oo niillä voinu ottaa :) Ite siis täällä kotosalla.

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!