Sivut

lauantai 25. helmikuuta 2012

Huono päivä ja silikonihaaveita

Huh, mikä vitutusketutuspäivä takana.. Näitä on nykyään ollu taas harvemmassa, mutta sitten ku ottaa päähän niin sillon kans ottaa. Mua ärsyttää tällä hetkellä yks juttu niin paljon, että ei voi sanoin kuvailla. No, kai se täytyy joskus vähän ärsyttääkki, että voi taas olla happyhappy. Tiesin jo ku heräsin ekoilta päikkäreiltä, että tästä päivästä ei voi tulla hyvä, ei mitenkään. Ja joo, eipä tullu ei. Aina ei voi voittaa.


Ja hitsi että jos voisin niin korjauttaisin ihan vähän tätä mun kroppaa. Mihinkään kasvoihin tms liittyviin kauneusleikkauksiin en menis, mutta oon alkanu harkitsemaan ihan tosissani, että laitan viel silikonit joskus. En nää niissä mitään pahaa, vaikka niin no, feikki on aina feikkiä, mutta jos sillä saisin itteni olemaan hieman tyytyväisempi omaan kehoon, niin oon siihen valmis! Totta kai siihen pitäs ensin kerätä rahaa ja ihan oikeasti harkita tarkkaan eikä vaan hetken mielijohteesta (vaikka oon kyllä miettiny tätä jo yli vuoden) mutta musta tuntuu, että heti kunhan joskus tienaan vähän enemmän, niin sinnehän mä menen! Sano kuka vaan mitä tahansa, mun kroppa ja mun päätösvalta. Mä en ainakaan ajattele niin, että "Jumala on luonut meidät tämmösiksi ku me ollaan ja siihen kannattaa tyytyä.." koska pyhpah, en tuu varmasti koskaan olemaan tyytyväinen itteeni jos en tee asialle jotain. No, se tästä vuodatuksesta mut silarit vielä joskus otan ja piste :) Muita jotka haaveilee silikoneista?

Mussa on myös se vika, että oon kauhean kunnianhimonen (vaikkei sitä ihan heti uskois, ainakaan jos kattoo yläasteen todistusta..). Mun on pakko saada olla hyvä kaikessa ja mua ärsyttää jos joku on jossain TIETYSSÄ jutussa mua parempi. Mut valitettavasti en oo oikein hyvä missään ja varsinkaan niissä tietyissä jutuissa, missä haluaisin olla. Elämä on ;) mutta siis ainakun näkyy telkkarista vaikka että joku osaa tanssia hienosti, osaa ajaa rallia, osaa tehdä sitä ja tätä, niin tulee sellanen olo, että minäkin haluan. Haluaisin osata laulaa ja soittaa pianoa/kitaraa kunnolla, haluaisin osata vaikka mitä. Mutta niin, valitettavasti se ei oo vaan mahdollista. Huhhuh, mitä valitustekstiä multa nyt tulee, mutta kerranki tulee jotain muuta tekstiä ku "tänään ei oo tapahtunu mitään ihmeellisempää.."

Perjantain ERITTÄIN ykstoikkonen päivän asu-kuva. Jotenki oon aika huono näissä
kuvissa.. :D Nojoo, toppi H&M, farkut only (? en oo ihan varma, en muista ku ovat
kolme vuotta vanhat farkut..)

Tosta kunnianhimoisuudesta vielä, että nyt jos amikseen pääsen (yhteishaku on muuten ylihuomenna, apua?) niin aion tehdä kaikkeni, että saan hyviä numeroja sieltä. Ja aion panostaa joka aineeseen, niin paljon ku niihin voi pienen lapsen äitinä panostaa, aika saattaa usein olla kortilla :D Mutta teen kyllä kaikkeni, että saan hyvät paperit sieltä, ja että pääsisin mahdollisesti vielä joskus ammattikorkeakouluun (se on tosin vasta sitten joskus monen vuoden päästä edessä, jos edes on). Yliopistoon musta ei koskaan ois, siihen loppuu mun kunnianhimoisuus mutta onneksi elämässä menestyy muutenkin, ku käymällä vaan sen yliopiston ja jonku lääkärin/lakimiehen ammatin.

Se niistä koulujutuista, meni vähän yli ;) Tällä hetkellä myös TOP 50 ärsytyslistassa on eräs ihminen, josta en vaan millään opilla tykkää. On ollut niin kaksnaamanen mua kohtaan joskus ja jauhanu p*skaa seläntakana varsinki sillon, ku Antin kanssa alettiin seurustelemaan, että huhhuh. Sitte tää kyseinen ihminen kysy tuossa joskus syksyllä fb-kaveriksi ja joulun aikaan oli itse poistanu mut sieltä. Okei? Varmaan siksi pyysi, että pääsee mua kyttäämään, ja mun ja Antin elämää. En kyllä edes tajua miksi sen hyväksyin kaveriksi, empä hyväksy toista kertaa jos kysyy..
Mutta jotain hyvääkin :) Oon saanu puhuttua sen yhden kyseisen ihmisen kanssa kenestä viime blogissa puhuin, ja olin (onneksi) käsittäny asiat ihan väärin. Nyt on siis kaikki hyvin :)


Odotan jo niin paljon kesäää! Kaipaan lämpöä ja valoisia kesäöitä, ja muutenkin kesällä on yleensä paljo parempi mieli ja fiilis aina. Kesällä myös on luvassa kaikkia kivoja juttuja niin innolla odotan ehkä myös siksikin! Toivottavasti tulee lämmin kesä :)

Tosi laadukkaita nää kuvat jne..

Oon ihan koukussa huuto.nettiin! käyn varmaan joka päivä kyttäämässä onko sinne tullu uusia kivoja juttuja. Mutta oon nyt kyllä sellasella säästölinjalla, että ei kärsis kauheesti tilailla, mut onneks siellä ei edes kaikki jutut oo kalliita! Mä en vaan ymmärrä, siellä on yks myyjä joka pyytää jostain H&M neuleesta yli 20e vaikka se on ehkä muutenki 10-15e arvonen, ja ei huuto.netissä oo järkeä myydä kovin kalliilla, varsinkaan mitään perusliikkeiden vaatteita. Mut niin, eihän se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa ;)


Valkoset korkkarit ois kyllä hakusessa, koska mulla ei oo yhtiäkään valkosia kenkiä! Ja myös valkoiset ballerinat ois ihan jees. Tänään tyhjensin vähän kenkävarastoa ja olin niinkin hurja, että yhdet heitin suoraan roskiin ja kahdet laitan kirpparille. Jes, nyt on syytä ostaa kolmet uudet kengät.. ;) no ei sentäs.

NYT lopetan tämän postauksen tähän, anteeksi vaan kun tää oli tämmönen valituspostaus osakseen, mut toisaalta enhän mä pakota ketään tätä lukemaan :-)

13 kommenttia:

  1. Mä haaveilen silikoneista ja AION ne vielä joku kaunis päivä laittaa. Vaikka mun mies on niiin vastaan, mutta ihan varmasti tulee tykkäämään niistä kumminkin ;) Lupasin sille, et jos saan ne niin aina, kun ollaan kahestaan, oon tissit paljaana :D Enkä mä halua mitään megasuperpalloja, vaan suht koht luonnollisen kokoset, mutta ahh, niin kiinteät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei Anttikaan kauheasti ajatuksesta oo innostunu, mutta ei se voi estääkkään, eikä aiokkaan :) Joo toi on hyvä lupaus! :DD Joo en mäkään, ihan sellaset luonnollisen kokoset, mut nimenomaan kiinteät ja silti isommat ku omat tissit!

      Poista
  2. Monet päikkärit sä oikeen nukut päivässä? :D Ei ihme, että unta ei riitä sulla öisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se vähän vaihtelee, joskus yhet, joskus kahet ja joskus en yhtiäkään :) Ja ne mun päikkärit ei kyllä yleensä oo mitään kauheen pitkiä, joskus saattaa olla sellaset 15min, että eipä ne vaikuta yöuniin kauheesti :) Mut toki joskus jos nukun esim. 2-3h päikkärit, niin ne voi jo vaikuttaa yöuniin siten, että saan myöhään vasta unen.

      Poista
  3. Miiiinä minä minä!! Mulla ois itseasiassa ollut torstaina konsultaatio aika siis jossa katotaan oikea koko ja jutellaan kaikki asiat läpi, mutta peruin sen ja aijon vaihtaa klinikkaakin, kun sain tuolta niin huonoa palvelua. Toiveena ois, että syksyllä tai talvella saisin ne otettua. Ja hahaha niikun Heidi tuolla aikasemmin kirjotti tosta lupauksesta, niin mie oon sanonu ihan samalla tavalla miun ukkelille!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi vitsi oon kade sulle ku saat ne niin pian :D Millä rahalla sä ne oikeen otat, nehän on ihan kauheen kalliit? Ei toki tarvi oikeasti sanoa mut siis ootko säästäny niitä varten? :) Ja hei millä klinikalla oot nyt asioinu ja mihin sä meinaat vaihtaa? :) Joo mäki oon valmis tekee mitä vaan et saan silarit itselleni :D

      Poista
    2. Juu oon säästänyt, mutta kyllä vielä puuttuu rahaa ja tää mitä nyt kerron nii varmaan kaikki kauhistelee ja tulee jotain inisemään, mutta siis otan ne virossa. Eka olin yhteydessä siihen The lookkiin, mutta oikeesti meni hermot niitten paskaan asiakaspalveluun enkä todellakaan luota, että jatkossakaan siiten sais sovittuja aikoja tms. Sähköpostitse kirjottelin yhen tytön kanssa joka on ottanu myös silikonit n. puol vuotta sitten niin sano, että ei kyllä yhtään edes suosittele tota The Lookkia. Ja kertokin sitten sellasetsa firmasta, kun Christinas Clinic ja suositteli sitä todella paljon. Oon lukenu tosta netistä ja kunhan kesällä käyn helsingissä niin käyn konsultaatiossa siellä ja saan sitten enemmän tietoa ja saan nähdä onko siellä se palvelu hieman parempaa jne. Eli tuolla maksais sen 3tonnia joka ei kyllä oo paha. Verrattuna mitä suomessa on kymppitonnin luokkaa. Ja tohon kolmeen tonniin sisältyy (no tietysti leikkaus ja implantit),tukiliivit,kyyditys satamasta sairaalalle ja jälkitarkastus ja yö sairaalalla.

      Vaikka hirveesti on uutisoitu niistä kaikista implanteista niin ei miun mieli oo mihinkää muuttunu. Toivon tottakai, että kaikki menis hyvin ja ei sattus omalle kohdalle mitään tollasta. :S

      Poista
  4. Niin kuin tiedät jo varmaan, että täällä on yksi joka aikoo ottaa silikonit lähi vuosina :D!

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Aivan :D Eihän se oo ku ottaa sitten :) paitsi saa varmaan muutaman vuoden säästää ennen ku ne voi ottaa. :D

      Poista
  6. KYLLÄ VAIN! Täällä on myös yks silikoni-halukas. :) Oon haaveillut niistä jo monta vuotta ja kävinkin tossa reilu vuosi sitten konsultaatiossakin mutta se tyssäs siihen ettei ollu tarpeeks rahaa.. :/
    Noh, ehkä sitten joku kaunis päivä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on tosi, tosi kallista :-/ Jospa me saatais ne joku kaunis päivä :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!