Sivut

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Uusi alku

Hei vaan kaikille tutuille ja tuntemattomille! Päätin alottaa bloggaamisen ihan kokonaan puhtaalta pöydältä, uudessa osoitteessa. Mitään sen kummempia syitä sille ei oo, mutta halusin vaan ihan kokonaan uuden ulkoasun, ja muutenkin uuden alun :) Toivottavasti vanhat lukijat tulee tähän blogiin takasin ja uudetkin on totta kai tervetulleita! Ja pieni esittely niille, jotka minun juttuja ensi kertaa lukee;


Eli, olen Laura, Pohjois-Pohjanmaalta ja pienen 8/11 syntyneen pojan äiti sekä isomman miehen kihlattu :) Tässä blogissa ajattelin jatkaa kirjoittelua ihan samalla tavalla, kun edellisessäki blogissa, eli kirjoittelen ihan arkipäivän asioita, mukaan mahtuu myös totta kai minua kiinnostavia juttuja kuten. vaatteet, kosmetiikka, hius - ja meikkijutut sun muut tyttöjen jutut. Olen ikuinen kenkäholisti ja ikuinen kaikesta haaveilija, mulla on lukuisia unelmia, en vain tiedä missä järjestyksessä niitä alkais toteuttaan? ;) Mitähän muuta vielä.. No, mun perheeseen kuuluu (siis pojan, kihlatun + kihlatun perheen lisäksi) iskä, kaks isoveljeä sekä kolme isosiskoa :) Haaveilen omasta welsh corgi pembrokesta (koira) ja sellaisen ehkä tässä kevään aikana saankin, jos vaan hyvin käy.

Muuta ei tuu nyt mieleen, paitsi että ai niin, monia varmaan kiinnostaa mistä blogin nimi tulee ja sitä en oikeen osaa selittää muuten ku että mulla (niin kuin aiemmin sanoin) on paljon unelmia, joita haluan toteuttaa, mutta elän myös tässä ja nyt, todellisuudessa. Saatte siis lukea paljon postauksia tulevaisuudenhaaveista ja ehkäpä joistain isommista unelmista (kaikkea en sentään kerro) mutta myös totta kai todellisuudesta, siitä eniten.

Toivottavasti viihdytte mukana :)


12 kommenttia:

  1. Kiva juttu kun alotit uuden blogin, täytyy sanoa että tämä uus ulkoasu ja kaikki on kyllä tosi paljon selkeämpi ja sun näkösempi :) Säikähdin kuitenki että lopetit, mutta onneksi et sentään! Mäki oon muuten miettiny sitä (en pahalla) että miten oot tähän aikaan hereillä esim. nyt? Valvooko Henri vai valvotko muuten vaan itse? Mietin siis siltä kantilta kun itse olen 8kk ikäisen tyttövauvan äiti, että hyvä kun jaksaa edes yhteentoista asti valvoa, silti on aamulla rättiväsyny :) tosin nyt on poikkeus, tyttö päätti herätä neljältä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Itsekki tykkään tästä paljon enempi ku entisestä, siis ulkoasusta ja muutenkin :) No tällä hetkellä oon sen takia hereillä, että oon joutunu tänä yönä niin monta kertaa heräilemään ja valvoskelemaan, etten sitten saanu enää unta (yliväsymys). Joo kyllä mäki oon yleensä menny aina aikasin nukkumaan, mutta mulle tulee aina joskus sellasia kausia, että en saa herkästi unta ja jos saan unta ja joudun paljon heräilemään, niin sitte oon niin yliväsyny ettei uni tuu enää helposti :/ Mut kyllä se tästä :)

      Poista
  2. Uus blogi ja uudet kujeet :) Itekki vois joskus tehä uuden blogin kun en tykkää siitä ulkoasusta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näimpä :) Joo en mäkään tykänny edellisen blogin ulkoasusta, en sitte yhtään. Sitä oli muokattu silleen, että ei onnistunu enää fontteja vaihtamaan.

      Poista
  3. Kivalta näyttää tää uusi blogi :) täällä seuraillaan taas!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäki tykkään, tää on tämmönen yksinkertanen ja selkeä :) Noni, tervetuloa mukaan vaan taas!

      Poista
  4. Apua ku luin parit ekat lauseet tosta blogista minkä aiot sulkea :D pelästyin et lopetat kokonaan! kiva et kuitenkin jatkat :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en tosiaankaan lopeta kokonaan, outoa ois olla ilman bloggausta :)

      Poista
  5. Täältä tuli uusi blogin seuraaja :)

    VastaaPoista
  6. Hei!

    Onko sulla linkkiä vanhaan blogiin, luin jo tän läpi ja mielelläni lukisin lisää :)

    Ronja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti se on piilossa se blogi, eikä enää luettavissa täällä netissä :(

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!