Sivut

keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Pieniä ostoksia

Kävin tänään nopsaa keskustassa iltapäivästä ja näin ihanaista Heidiä ja sen söpöä palleroa Rokia <3 (koira). Kävin ostamassa myös citymarketista uudet shampoot + hoitoaineen, pantoja, tekoripset, meikkivoiteen ja elvitalin hiusnaamion. Voin niin ylistää tuota mahtavaa keksintöä, siis tuota hiusnaamiota! Aattelin ensin, että parantaakohan se yhtään mun hiustenkuntoa, mutta todellaki paransi! Heti on paljon pehmeämmät ja kiiltävämmät hiukset. Annoin vaikuttaa sen naamion hiuksissa jonku 2-3min ja pesin pois niin tuli kyllä aivan silkinpehmeät hiukset ja koskaan ei oo ollu niin helppo harjata hiuksia, ilman ees, että laittaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Happyhappy!

Tässäpä tämä :)

Ostin myös aina yhtä hyväksi todetun (aikalailla parhaan) meikkivoiteen mitä kaupoista löytyy ja se on Lorealin true match. Se peittää tosi hyvin, mutta ei tee kyllä ollenkaan paksua kerrosta (riippuu toki myös käyttäjästä) eikä sitä tartte laittaa edes paljoa. Mä en valitettavasti oo tänään hoksannu ottaa kuvia yhtään mistään, enkä ostoksia jaksa sen tarkemmin kuvata, niin laitan nyt tähän alle sen minkä ostin.


Suosittelen tuota meikkivoidetta kyllä kaikille, jotka haluaa tarpeeksi peittävän meikkivoiteen, mutta silti samalla semmosen, jota ei tarvii laittaa paljoa ja joka peittää punotuksenki. Mulla kun meinaa välillä punottaa posket, nenä ja leuka niin on vähän vaikea saada niitä ei-punaiseksi. Mulla on ollu muutamia huonoja meikkivoiteita, tai siis muuten ihan hyviä, mutta ne ei oo sitä punoitusta oikeen peittäny. Ja ne on ollu Lumene double stay mineral makeup ja lumenen natural code. Ei toiminu mulla, joillekki ne voi toimia, sehän on niin yksilöllistä :) No mutta, minkälaisen meikkivoiteen te lukijat ootte todennu parhaimmaksi? Saa antaa vinkkejä, en mäkään vielä kaikkia kaupoissa myytäviä meikkivoiteita ole testannut, vaikka useita on toki tullu kokeiltua.

Mitään muuta ihmeellisempää tänne ei kuulu, paitsi niinku tossa aiemmassa postauksessa sanoin, niin täällä vähän valvotaan pitkästä aikaa Henrin takia ja sitä rataa. Tosin tällä hetkellä se nukkuu, mutta heräilee aina 10-15min välein joko itkua tihrustamaan taikka muuten vaan kitisemään, voi äitin ja isin pientä ♥
Tänään täällä sato muuten ekaa kertaa tän vuoden puolella räntää! Ja oli muutenki aika inhottavan  märkä keli ja kengät ja sukat kastu heti. Sen aikaa sais vielä noi lumet pysyä, että pääsee laskettelemaan (laskettelukeskus on tossa melkeen naapurissa ja en oo käyny siellä kertaakaan..), pääsee kunnon kelkkareissulle ja pääsee henrin kanssa pulkkailemaan, ja vielä yhdesti kunnon talvimaastoon hevosten kanssa. Saa nähdä millä ajalla nuo kaikki järjestyy, vaikka mullahan ei mitään muuta olekkaan ku aikaa? ;) ( paitsi vaativa pieni nimeltä mainitsematon pikku poika .. )


Koira-asiakin alkaa ehkä ( nimenomaan EHKÄ, en uskalla vielä oikeen riemuita ) järjestymään, löysin yhden kennelin missä odotetaan pentuja syntyväksi nyt maaliskuun alussa, joten ois kyllä tosi hienoa jos nyt sieltä sen pennun itselleni saisin. Pembroke - pentuja on tosi vaikea nykyään löytää mistään, mä oon ettiny ummet ja lammet mut en oo vaan löytäny, kaikki on ollu cardiganeja ja sellasta en halua ( vaikka hetken jo ehdin taipua siihen suuntaan kun meinas epätoivo iskeä pemujen suhteen ), kunnes tänään yks mun tuttu linkitti yhden kennelin, missä näitä pentuja on tulossa. Kennel on tosin Lempäälässä asti, että aikas pitkästi saa matkustaa jos meinaa sieltä asti lähteä koirulia hakemaan, mutta eipä se loppupeleissä niin paha oo :) ( hyvähän se on Antin puolesta sanoa, hhihih )

Mut eipä mulla nyt tähän hätään muuta, on ehkä turha edes kuvitella, että tänä yönä sais nukkua? no, eipä sille mitään voi :) valvonhan tuota muutenkin joskus myöhään yölle, niin ei oo uus juttu.
( tässäkin postausta kirjottaessa kävin kaks kertaa tuolla huoneessa, ku Henri kitisi, voitte siis arvata nukutaanko meillä tänä yönä pitkiä pätkiä.. )

5 kommenttia:

  1. mä käytin tota meikkivoidetta joskus, mut mun mielestä invisible on parempi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiiiku ei mikää invisible vaan INVALLIBLE :D

      niin ja lempäälä ei oo enää hirveen matkan päässä meiltä :D tai no ajaa siel tunnin reilu tänne vissii :D

      Poista
    2. Mä oon todennu ton parhaimmaksi :) ja toinen hyvä meikkivoide on Max Factorin Affinitone sekä Max Factorin Lasting Performance, noi on tosi peittäviä ja hyviä ollu ainaki mun iholla, mut nyt ostin tuota meikkivoidetta sen takia ku oon todennu sen vaan parhaimmaksi :) Mä en edes invalliblea ole kokeillu :O
      Aijjaa :D No meiltä sinne on matkaa 748km että pienoinen matka ajaa toki :D

      Poista
  2. Mulla oli ennen sitä maxfactoryn ja lumenen jtn ihme meikkivoiteita mutta tuo True Match on ollu kaikista paras! :))Ei tarvi mittää puuteria laittaa enää päälle kuten monien muitten kanssa. Ainut vaa huono ku mulla ainaki on lasinen se pullo nii kehtaa kulettaa oikein minnekkään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, näin on :) mä tosin tykkään laittaa kaikkien meikkivoiteiden päälle kevyesti puuteria, muuten iho näyttää semmoselta jännältä.. :D Ainaki mulla. Joo lasinenhan tuo pullo onki :) Mulla on monesti entinenki pudonnu lattialle ja kaikkea, mut ei se herkästi mee rikki :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!