Sivut

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Farkkushortsit ja hametta


Bongasin tänään nuo ihanat farkkushortsit Trendiksin sivuilta. Oon etsiny jo tovin ihania farkkushortseja, kun niitä ei mistään tunnu löytyvän. Tai no, kaupathan on pullollaan shortseja, mutta ei juuri sellasia, mitä mä oon etsiny. No, nyt eilen ja tänään selailin sitten noita trendiksin sivuja ja yllätyys, siellä olikin ton tyylisiä mitä oon etsiny :)


Löysin myös tosi kivan hameen takaapäin, mutta tosta eestä se on ehkä vähän liian paljastava mun makuun. Tosin voihan tota pitää joidenki sukkahousujen / legginsien kanssa. Mutta tykästyin kyllä.

2 kommenttia:

  1. sulle ei kyllä sovi tollanen hame koska oot niin hirveen pieni kun sulla ei ole muotoja niin ehkä vähän hassun näköstä jos sellaset riuku jalat vilkkuu hameen alta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niitä muotoja mullaki on ;) Eikä mun jalat niin tikut oo miltä ne kuvissa näyttää. :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!