Sivut

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Aurinkoinen päivä


Ulkona on taas niiin hyvä ilma ! Laitoin Henrinki yhentoista aikaan päikkäreille ja siellä se vieläkin nukkuu, nukkuis varmaan vaikka kuinka monta tuntia jos sais. Poistatin tuossa juuri hetki sitte itseltä ne ripsipidennykset ja ompa omat ripset kyllä hennot ja lyhyet! Toisessa silmässä on vähän pitemmät ripset, mut toisessa melko tyngät. Oon kuullu, että tää on aika yleistä ja että omat ripset kyllä siitä kasvaa vielä entiseen malliin, mut niin, toivottavasti ! Outoa olla näin lyhyillä ripsillä.

Mä oon kuullu että sellasia ripsiseerumeja on olemassa jotka kasvattas sitä omaa ripseä, onko kellään kokemusta niistä ja jos on niin kertokaa jotain :)

Nyt lähden vähäksi aikaa itekki pötköttelemään, mukavaa päivää kaikille!

Ps. Käykää osallistumassa huippuun arvontaan täällä! :)

16 kommenttia:

  1. Mun kaveri joskus osti sellasen tosi hyvän ripsiseerumin. En muista kyllä mikä merkki, mut makso jotain 120 euroa. Hyvin sillä ainakin toimi, ja kasvoi omat ripset :) Mitään halpaa ei kyllä kannata ostaa. Itse ostin joskus jonkin Lumenen ripsiseerumin, eikä tehonnut yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo yleensähän se näissä kosmetiikkajutuissa ainakin on, että laatu maksaa :) Pitäs ajan kanssa katella joku hyvä seerumi..

      Poista
  2. Miten ne ripset saa pois? oon kuullut että jollain öljysellä meikinpoistoaineella? Eilen tuttuun tapaan kävin huoltamassa ripset, ja järkyttävä allerginen reaktio siitä seurasi. Silmäluomet kutiaa ja hilseilee ja on kirkkaan punaset. Harmitta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä suositellaan, että kävis ihan ammattilaisella poistattamassa, mut itse en sellasesta halunnu maksaa ns. ylimäärästä niin poistatin itse ja nimenomaan öljysellä meikinpoistoaineella :) mulla on itsellä Cils DEMASQ meikinpuhdistusaine ja sillä kyllä ripset lähti tosi hyvin irti :) Joo mä mietin kanssa, että olinkohan allerginen esim. sille liimalle mitä ne liimauksessa käytti, koska mulla kutitti jatkuvasti silmiä ja nousi sellasia patteja luomiin.. :-/ En varmaan enää ota ripsipidennyksiä, ku tollasia oireita aiheutti. Ei alussa, mutta sitte jossain vaiheessa niitä alko ilmaantua..

      Poista
  3. Mä suosittelen anttilasta saatavaa talika merkkistä sellasta "ripsien kasvattaja" ainetta :) helpompi myös laittaa ripsiväriä kun laittaa sitä alle. Mutta niin siis eihän ne ripset siinä paljoa kasva mutta vahvistuu ja edes vähän tuuheutuu & pidentyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niimpä, eihän sitä seerumia välttämättä tarvi ja ne kasvaa takaisin sellasiksi mitä ovat olleet, aikaaahan siihen vaan saattaa mennä :)

      Poista
  4. Miksi halusit ripsienpidennykset jo pois? Kyllä ne omat sieltä hyvin kasvaa takaisin :) otin pois pidennykset vajaa kolme kuukautta sitten ja omat ripsethän oli tosiaan aika naurettavan pikkuiset, mutta nyt ripsien pituus sekä tuuheus aivan kuin ennen pidennyksiä. Ja en usko että ripsiseerumista olisi niin pian apua kuin omat kerkeis jo kasvaa takas entiselleen? Joku voi korjata tietty jos oon väärässä tässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulle ripsipidennykset aiheutti kai jotain allergisia reaktioita ku silmiä kutitti koko ajan ja nousi sellasia patteja luomiin.. :-/ se liima varmaan ärsytti niitä luomia ja silmiä yleensäkki. Joo niinhän ne kuulemma kasvaa takasin sellasiksi mitä on ollut, mut mietin vaan että voiko seerumilla tehostaa sitä kasvua :) mutta saa nähä nyt :D

      Poista
  5. Mä sain joululahjaks RapidLash nimistä ainetta. Laitoin sitä sillon jouluaattoiltana ekan kerran ja aattelin just, että se on iha huuhaa juttua eikä ne ripset nyt oikeesti tästä mihinkään kasva.
    Mulla itellä kuitenkin on ollu aina melko tynkäripset ja alaripsiä en ole koskaan omistanu. Tällä hetkellä omistan aikamoiset räpyttimet ja alaripsetkin kasvo iha parissa viikossa!! Tuloksia tuolla aineella huomasin siis jo parin viikon käytön jälkeen.

    VastaaPoista
  6. NeuLash on ripsien kasvattaja seerumi, joka toimii kanssa todella hyvin. Parin viikon säännöllisen käytön jälkeen alkaa huomata selkeitä tuloksia. Omat ripset tummu ja kasvoi pitkiksi kun mullakin harveni omat räpsyttimet ripsienpidennysten jälkeen. Multa on työkaverit monesti kysellykki että laitoinko uudestaan pidennykset kun omat on niin pitkät. Mun seerumeissa on kanssa se huono puoli että niihinkin jää koukkuun. Jos säännöllisen käytön lopettaa niin ripsiä rupee tippuilemaan entiseen tahtiin. Monet kehuu ihan ruokakaupoista saatavaa manteliöljyä, en oo itse kokeillu mut se kuuleman mukaan tehoaa ihan yhtä hyvin kun seerumit ja maksaa vaan jotain 7 euroa pullo. Pitäs testata, tulis huomattavasti edullisemmaks jos toimii!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ehkä sitten uskalla sellasta seerumia hankkia joka ei vaikuta sitten enää kun seerumin käytön lopettaa :) mä en ehkä jatkuvasti halua seerumeja käyttää ja en nyt tiedä kannattaako mun ees mun silmille sellasia hankkia, ku on aikas herkät silmät.. mut täytyy katsoa, kiitos kuitenkin tosi paljon vinkistä! :)

      Poista
  7. mietin tossa että millonka tulee vastauksia siihen kysymyspostaukseen?:-) vai onko jo tullut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tullut viel valitettavasti koska en osaa tänne lisätä videoita ja youtuben kautta en oo edes vielä kokeillut ku en oo ehtiny / jaksanu :) mut yritän viimestään viikonloppuna lisäillä sen tänne!

      Poista
  8. Onko sulle muuten tullu jo sitä tankoa? :) Tekisitkö siitä sitten postauksen kun se tulee? esim. mistä, mihin hintaa, onko hyvä ja kuinka pitkään tuli saapua. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tullut mut ei sitä vielä oo kasattu mihinkään ku tarvii vielä vähän jotain jatkoputkea ostaa tms :) Joo mä voin tehdä postauksen siitä heti kunhan se on paikallaan ja kunhan pääsen siihen ekat liikkeet kokeileen! :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!