Sivut

keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Autokoulua ja väsymystä

Olin eilen tulossa jo kirjottelemaan mutta sänky vei sitten voiton, väsytti ihan tajuttomasti ku olin ollu koko päivän menossa. Ensin aamusta piti lähteä sinne ajotunnille, sitten käytiin muuten vaan kaupoissa Antin ukin ja mummin kanssa, sitten piti mennä lääkärintarkastukseen ajokorttia varten, sitten käydä taas kaupoissa ja odottaa että teoriatunti alkaa, sitten mennä sinne ja sieltä äkkiä kotiin Henrin luo ♥ En tajua miten mulle iskee aina hirveä ikävä Henriä, kun en oo sen kanssa. Ei mulle ennen tämmöstä oo tullu, siis oon vaan nauttinu siitä, että oon päässy tekee omia juttuja ja vähän arjesta poikkeavaa, mut nyt.. huhhui!!

Tänään mulla oli taas ajotunti ja voi miten tykkään ajamisesta! Vaihteiden vaihtaminen ei todellakaan oo vaikeaa, miten ensin luulin :D Aivan loogista hommaa. Tänään peruuteltiin, ja otettiin mäkilähtöjä, mut laitettiin eilen EKALLA ajotunnilla jopa liikennevaloihin ajaa, mut hyvin meni! Ei auto edes sammunu ;) Ensviikolla on kaks ajotuntia taas ja viikonloppuna käyn varmaan Antin autolla ajamassa jossain tai sit Antin äidin. JÄIKS :D

Muutaman pvän vanha kuva mut ei oo nyt tullu otettua uusiakaan joten.. :)

Huomenna mulla on parturi ja enpäs kerro viel mitä siellä tehdään, mut ehkä huomenna tai viimestään ylihuomenna saatte sitte nähdä muutoksen, jos kovin suurta muutosta vielä edes tapahtuu .. :) huomenna on myös viimenen teoriatunti vähään aikaan, seuraavat teoriatunnit taitaakin olla sitte toukokuussa joskus. Ai niin, on mulla teille aikas söpö kuva, Henri sai käydä muutama päivä sitten traktorinkyydissä, kun isi (eli Antti) ajoi ;) voi miten mielissään ja ihmeissään Henri oli, kyllä ne koneet vaan kiinnostaa.. selvästi poika!

kaksi rakkainta <3

Nyt oon taas ihan rättipoikkiväsy, mä en ymmärrä miten voin olla niin väsyny päivisin ( tänäänki meinasin nukahtaa teoriatunnille, piti oikeen mustaa vahvaa kahvia hakea, että pysyin hereillä ) vaikka viime yönäkin nukuin tasan 9h heräämättä kertaakaan ( kiitos Henrin joka ei oo heränny kahtena yönä ollenkaan syömään, saa nähdä mites tänä yönä.. ) no, ehkä se on tätä kevät väsymystä tai sitten mun hemoglobiini on taas aivan liian alhanen. Tai sitten mulla on vaan liikaa univelkoja ja nyt kun oon nukkunu enemmän ( nukun normaalisti 5-7h ja se riittää ) niin se vaan väsyttää mua, mitä enemmän nukun. Tiedä häntä.

Kohta aion painua pehkuihin, huomenna sitten 11.00 kampaajan penkkiin, ah, ihanuutta <3

22 kommenttia:

  1. mitä järkeä käydä nii paljon ajoja huhtikuussa kun kuitenki saat kortin vasta joskus syksyllä/talvella??? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miehet käy parturissa, naiset kampaajalla. En tiennyt että sä oot mies :OOOO !!
      Läppä oli, just kidding :)

      Poista
    2. Sinä eka anonyymi kipitä perseeseesi :))
      Ehkä Lauralle ei ole mahdollisuutta käydä syksyllä ajamassa jos on koulussa ja ei saa Henriä sillon ajotuntien ajaksi hoitoon. Ajotunteja voi ottaa AINA lisää jos siltäå tuntuu.
      Ja mistä sinä tiedät mikä Lauralle sopii ? Ajaminen pysyy aika hyvin päässä,. sama kun pyöräileminen . Kerran kun opit osaat aina.
      Että sinä kato peiliin saastanen koiranperse anonyymi!

      Poista
    3. ^Aivan samaa mieltä.

      Minäkin ite aikoinaan otin pari ajotuntia lisää kun kävin vähän aikasemmin tuota autokoulua jo, mutta ajaminen ei kyllä unohdu jos sen kerran oppii. :)

      Poista
    4. varmaan Elisa haukkuu suakin anonyyminä täällä niin kun Heltsunkin blogissa, tieto levii tieto levii ;)

      Poista
    5. mikä heltsun blogi? linkatkaa!

      Poista
    6. Ei voi olla totta... Eiköhän tää draamailu tästä asiasta jo riitä, me olemme sopineet asian Elisan kanssa :)

      Innolla odotan kuvia uudesta tukasta! Pitäs itekkin alkaa värjäilee pikkuhiljaa tätä omaa päätä :)

      Poista
    7. Anonyymi1: Sitä järkeä että nyt mulla on enemmän aikaa käydä esim. teoriatunneilla ja ajotunneilla ku esim. kesällä ja syksyllä :) Ja täytän 18 syyskuun 1. päivä että ei siihen loppupeleissä hirveän pitkä aika edes ole..

      Anonyymi2: No täälläpäin ei oo tollasia eroja, että miehet käy parturissa ja naiset kampaajalla :P oon tottunu aina sanomaan et parturissa, että kai mä oon sitten tietämättäni MIES ;)

      Anonyymi3: Oot ihan oikeassa :) Ei oo syksyllä niin paljoa aikaa käydä kun esim nyt on tosi hyvät mahdollisuudet käydä, tässäKIN asiassa täytyy ajatella muutaki ku itteä. Esim. syksyllä jos kävisin koulun jälkeen ajamassa niin en vois viettää aikaa paljoa yhtään Henrin kanssa ja sitä en halua, oon tarpeeks paljon erossa siitä sen koulupäivän ajan joten.. :)

      Elisa: Joo niimpä, en usko että se ajaminen siitä unohtuu kun sen kunnolla oppii :) Ja totta, ajotunteja saa kyllä lisää.

      Anonyymi4: No mä en tiedä tuosta mitään, joten en sano juuta enkä jaata asiaan.

      Anonyymi5: Löydät sen heltsun profiilista :)

      Heltsu: Joo mä en edes tiedä koko asiasta mitään :D Joo no tästä tukasta nyt ei tullu ihan sellanen mitä odotin mut eiköhän tää tästä kasva, pääasia etten kalju oo :D

      Poista
  2. Mulla on Laura ihan sama että 5-7tunnin unet ku nukkuu niin on paljo virkeempi, mutta jos erehtyy nukkumaan pitkään niin tuntuu että väsyttää koko ajan. :/

    Ihana kuva tuo Henristä ja Antista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niimpä, mäkään en voi ymmärtää niitä jotka on virkeitä 12h yöunilla :D Tosin ei nekään voi varmaan ymmärtää mua ku oon virkee 5-6h yöunilla :D Heh eikö olekkin :)

      Poista
  3. laita sitte kuvia uudesta tukasta :) niin ja teen mun blogista tuo haastetehtävä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan joo :) Aa okei, kiitti, teen heti kun ehdin ! :)

      Poista
  4. Mielenkiinnolla oottelen hiusten muutosta:) Mäkin kävin tänään leikkauttamassa tätä pehkoani vähäsen, etuhiuksista ainakin tuli kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no muutos ei ollu ihan sellanen mitä odotin mut pakko kestää :D Voi että, sulla on kyllä niin ihanat hiukset muutenkin :)

      Poista
  5. Tuo jonkun anonyymin viittaus siihen että miehet käy parturissa tarkoittaa varmaan sitä kun parturihan oikeasti tarkottaa ihmistä joka leikkaa partaa ja harvoilla naisilla sitä partaa löytyy :D Vitsikäs anonyymi ei ilmeisesti tiedä että pohjosessa päin parturi-kampaajaa sanotaan ihan yleisesti parturiksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin se taitaa tarkottaa :D Etelässä taitaa olla vähän eri systeemit ku täällä landella ;)

      Poista
  6. Suloinen Henri :)). Mulla kans tutut, jotka asuu etelässä kuuntelee ihmeissään kun sanoo, että menee parturiin nainen :D. Kait se on kielessä niin paljon eroja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on :) Joo etelässä omat kuviot :D Siellä on muutenki niin outo kieli, siis itestä kuulostaa oudolta ku tottunu puhuu ihan eri murretta :P

      Poista
    2. Asun etelässä mut kyllä mä oon aina vaan sanonu et käyn parturissa :D

      http://i-just-live-my-life.blogspot.com/

      Poista
    3. No niin no, riippuu sit varmaan ihan ihmisestä että kuka sanoo mitenkin :D

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!