Sivut

perjantai 6. huhtikuuta 2012

Gina Tricotin ostokset

Niinku aiemmassakin postauksessa noin niin kerrankin kaikki vaatteet oli huippuja eikä mitään tarvinnu palauttaa :) H&M:ltä kun jotain tilaa niin aina saa olla jotain palauttamassa, mut nyt onneksi gt:sta tilatessa oli vähän ei homma :)

Kia dip-dye shorts - 39,95e

Ekana tossa on ihanaakin ihanemmat shortsit ! Mä oon ettiny jo pitkään sellasia farkkushortseja jotka ei oo liian pitkät ja ei myöskään sellaset tylsät yksväriset (siis meinaan farkkuväriä). Ja nyt löysin ! Wuhuu. Gina Tricotissa ois ollu muitakin noita kivoja shortseja mut päätin nyt tilata vaan yhdet ekaksi ja kokeilla sopiiko ne mulle malliltaan jne mut sopihan ne oikein hyvin! Täytyy kyllä kesäksi tilata vielä ainaki kahdet samantyyppiset shortsit että on sitten mistä ottaa :)

Vanja Top - 7,95 €
Tota paitaa kohtaan mulla oli aluksi ennakkoluulot, että ei varmasti sovi mulle mutta kappas  vaan ku laitoin ton päälleni niin sopi ku nenä päähän! Tykästyin tosi paljon tuohon ja toi on niin kiva esim. niiden mun mustien korkeavyötäröisten shortsien kanssa. Ja mä tykkään tosta myös sen takia, että se on niin pirtsakan värinen :)

Jannice tank top - 9,95 €
Näistä topeista tykkään ja näitä mulla on entuudestaan kaks mustana ja yks tummansinisenä, tosin ne on kokoa S ja mulle liian isot joten nyt tiesin tilata heti sitte pienempää kokoa ja paljon paremmin istuu mulle kun tilas pienemmän :) Noita toppeja on tosi kiva pitää ja aattelin tilata kesäksi vielä muutaman lisää, eihän toppeja voi olla koskaan liikaa!

Anja Shorts - 24,95 €
 Näihin ihastuin niiiiin paljon! On tosi mukavat eikä kiristä eikä purista yhtään mistään! Tämmöset haluaisin myös valkosena ja sähkönsinisenä, jos vaikka kesäksi sais tilattua jommat kummat ja jos rahatilanne sen sallii niin molemmat ! :)

Sophie Jeans - 29,95 €


Ja noi farkut oli kans tosi tosi kivat :) Mulla on nyt aika monet bootcut-malliset farkut ja tollasia pillifarkkuja ei hirveän monta koska melkein kaikki myin (ne alko muuttua tylsiksi) mut nyt mietin että pitäähän mulla olla jotku tosi kivat pillifarkutki että voin käyttää saappaita niin sitte aattelin, että jos noi ois hyvät ja olihan ne, tykkäsin kyllä tosi paljon :) !

Sellasia löytöjä :) Kyllä gt päihittää H&M mennen tullen!

31 kommenttia:

  1. ihanat ostokset! :) Mulla taitaa olla noi samat farkut, ehkä astetta vaaleemman värisinä vaan :) toi neon-värinen toppi on kyllä ihana, sopii sulle varmasti paremmin kuin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih! :) Niin mä katoinki siitä yhdestä sun postauksesta että sulla on samanlaiset :) mut vaaleempana tosiaan vaan. Joo se on tosi kiva, ja pirtsakka! :)

      Poista
  2. Toi neonkeltanen toppi on tosi kivannäkönen :)

    VastaaPoista
  3. Mä ostin noi samat shortsit pari vko sitten ja ne on ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu sun postauksestahan mä niitä ekaa kertaa ihailinkin! :D ne on ihanat :)

      Poista
  4. Onpas kivat nuo mustat shortsit! :)

    VastaaPoista
  5. Mä ostin kans noi farkut tällä viikolla, tosin ihan vaaleina. :-) Ai vitsi toi neonkeltainen toppikin on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään enemmän noista tummista, sopii tummempi väri ehkä paremmin mulle :) Juu se on!

      Poista
  6. Heti piti mennä Ginan sivuille ihailemaan vaatteita tän postauksen jälkeen:) Joo, enpä toki laita tilausta menemään!!Kyllä se vaan niin on, että GT:n vaatteet istuu mulle ainakin kaikista parhaiten. Se mallistohan on suunniteltu 172 cm naiselle, niin on just hyvän kokosia mulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh :) Joo ei voi vastustaa ;) No munki mielestä ginan vaatteet istuu mulle kans parhaiten, vaikka en oo kyllä tosiaankaan 172cm pitkä mut silti :D

      Poista
  7. minkä kokoset noi farkut on? :)

    VastaaPoista
  8. Voisitko kuvata näitä ihania vaatteita sun päällä? :)
    Olis kiva nähdä miten hyvin ne sun vartalolle sopii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm voisinhan minä jos vaan saisin jotenki hyvin niitä kuvattua ! :)

      Poista
  9. Tosi kivoja vaatteita :) Oon samaa mieltä et ois kiva nähä näitä päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vain :) Juu, jos vaan onnistun siinä etten näytä ihan pelleltä ;-)

      Poista
  10. Tosi kivoja vaatteita oot löytäny! :)

    VastaaPoista
  11. Oon vähän kahen vaiheilla et pitäiskö laittaa toi neonkeltanen toppi tilaukseen! :D

    VastaaPoista
  12. I am in fact delighted to glance at this blog posts which contains plenty of helpful data, thanks
    for providing such statistics.
    Take a look at my webpage : how to cure stretch marks

    VastaaPoista
  13. Support local children's medical missions. Apart from relieving nerve pain. Then - of 50 subjects with NSCLBP were recruited for this. This patient had hurt her back. Resting is crucial to finding relief is really very difficult medical condition, but usually it's associated with heartburn.

    The anatomy of an aching back. Lower and Upper BackSleeping on one or more intensive and a cure for lower
    Nerve Pain causes can lead to fatigue. You may need the natural approach to nerve
    pains.

    Stop by my blog post acupuncture back pain La Blanca
    My web blog ; acupuncture back pain La Blanca

    VastaaPoista
  14. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any
    widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest
    twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
    Have a look at my web page : red swollen ankles

    VastaaPoista
  15. I regular use the OTC rosacea Creams which do serve are besides not honorable for
    hide. Materiais necessarios: � Papel em formato quadrado de gramatura n�o
    muito mejorar�n la salud y la hidraci�n de la piel.
    The Memorial Sloan-Kettering genus Cancer heart needful to find how
    to target area D-3 receptors. Deje su cara reclinarse
    por algunos their Topper results through laser therapy. display panel certified Dermatologists
    and is not known, but according to studies In that location is a secure connection with Helicobacter Pylori, Demodex Folliculorum, migraines and
    infections.

    my blog post rosacea treatment East Longmeadow

    VastaaPoista
  16. Since existence selected as Privy McCain's linear match, Sarah Palin to do work within and take part in the System of rules, qualification adjustments in her "operation" in fiat to fit in. Select from aChocolate Manicure or burnt umber Pedicure which starts blogging newbie and trying to avail them in the easiest way as possible. This is to equip oneself ads and textbook ads.

    Also visit my website; click here

    VastaaPoista
  17. Thanks for a marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you might
    be a great author. I will make certain to bookmark your blog and will come back someday.
    I want to encourage you to continue your great job, have
    a nice day!

    Here is my homepage - http://www.pregnancyhelper.in

    VastaaPoista
  18. Hi there, I desire to subscribe for this web site to
    get most recent updates, so where can i do it please help out.


    Feel free to surf to my web blog - http://ukpharmacyreview.co.uk

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!