Sivut

perjantai 20. huhtikuuta 2012

Nokia C3

Tilasin tänään sen uuden puhelimen ja otsikon mukaisesti se on Nokia C3

Kuva täältä
Olisinhan voinut periaatteessa tilata minkä vaan puhelimen, vaikka uudenkarhean iPhone 4gs:n (vai onko siitä vieläkin uudempi, tiedä häntä) tai jonku supersiistin kosketusnäyttöpuhelimen, mut ei, en halua. Mulla on jo iPhone 3gs minkä mun isoveli lähetti mulle,  mutta en vaan osaa käyttää sitä, eikä mun kärsivällisyys anna periksi edes opetella käyttämään sitä, joten "annoin" sen Antille ja mä tyydyn tämmösiin perushelppoihin, mutta silti hienoihin puhelimiin!

Mun kaverilla on tommonen pinkkinä ja mä kyllä tykkäsin heti ku näin ton. On tarpeeksi sitä jotain tuossa, mut ei oo liian hieno ja monimutkanen. Kyllä mun kelpaa kunhan tää nyt ensin saapuu mulle!

8 kommenttia:

  1. HAA! mulla on ihan sama puhelin ja vielä saman värisenä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa! No mitäs oot tykänny, onko hyvä puhelin? :)

      Poista
  2. On kyllä hyvännäkönen puhelin!

    VastaaPoista
  3. Mulla on kans sama puhelin ja oon kyllä tykänny tosi paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni, uskon että mäki tuun pitämään tosta! :)

      Poista
  4. Miulla oli tommonen puhelin ja varmasti paras tähän mennessä mut tipahti vessanpönttöön. :D

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!