Sivut

maanantai 2. huhtikuuta 2012

Motivaatio hukassa

Eilen ja tänään on kyllä jotain outoa tapahtunu.. mua ei oo kiinnostanu tulla tänne kirjottelemaan! Ei niinku yhtään mitään. Aina oon alottanu, mut oon samantien pyyhkiny kaiken pois. Ja en oikeen tienny mitä tähänkin postaukseen alan kirjottelemaan. Aika outoa, nimittäin yleensä oon aina keksiny jotain postattavaa, joskus vähän liikaaki ja tiheästi. Mut näköjään se motivaatio on joskus hukkapiilossa. Jospa se tästä taas. Oon vaan ollu niin väsyny ja huonotuulinen nyt muutamana päivänä, ettei kirjottaminenkaan oo tuntunu piristävältä, vaikka yleensä se jos mikä piristää.

Henrin yöunet ne ku vaan huononee, viime yönä valvottiin sitte 2,5h.. Ei kyllä yhtään kiva, ite on aamulla sitten niin zombie .. Ja yöunillekki tänään sai laitella sitä n. tunti. Mut se ois kyllä aikasemmin nukahtanu JOS keittiöstä ei ois kuulunu kolinaa ja puhetta. Voi että mulla palaa välillä hermo ku ääniä kuuluu millon mistäki ja just myös sillon ku koitan saada Henriä nukkumaan.. En oo kehannu mitenkään pahasti mennä sanomaan että nyt hiljaa p*rkele vaan oon vaan kironnu mielessäni että voi vee.. :D Sitten oon menny nätisti sanomaan että "voisitteko olla VÄHÄN hiljempaa ku koitan saaha Henriä nukkumaan"


Tosiaan tossa on vähän sinnepäin kuva siitä, minkälaiset hiukset mulla nyt on. Tosin ei ne ihan tollaset oo, tai no ruskeat kyllä, mutta menee sellasia aika vaaleita raitoja pitkin hiusta, vielä vaaleampia ku tossa kuvassa. :) Teen taas seuraavaksi raitoja varmaan n. 2-3 vk päästä, alan nimittäin nyt blondaamaan, mut tosin nyt vähän kärsivällisemmin eli ei silleen että värinpoisto 2 päivän välein.. :D Nyt on hiukset paremmassa kunnossakin kun alkaa vaalentaa tälleen raidottamalla. Oisko mitään vinkkejä kellään mitkä on hyviä vaaleita värejä jolla sais hyvin tehtyä raitoja? Mä ostin sen yhden perus raitavärin, mut saako muilla väreillä (jotka ei oo virallisesti raitavärejä) niin vaaleita raitoja? :)

Ja nyt sain puhuttua Antin kanssa siitä asunto-asiasta ja nyt alan huomenna soitteleen, että josko saatais jostain joku saunallinen kaksio! Lehdestä otin jo pari numeroa ylös missä ois keskustassa saunallisia kaksioita, jesjes. Mulla on tietyt vaatimukset asunnolle; kaksio (tai halpa kolmio), saunallinen (oma sauna on ihan pakko olla), ja asunnon täytyy olla keskustassa :) Sillä ei niinkään väliä että onko se rivitalo vaiko kerrostalo. On niin mahtavaa jos saatais joku asunto, koska pääsis sitten omassa rauhassaki olemaan sekä sisustamaan ja sen sellasta :)


Pitää vaan raha-asioita nyt järjestellä ja sitten sen mukaan alkaa muuttamaan, kunhan sen asunnon eka löytäis :D mutta eiköhän se tästä! Tänään oli se eka teoriatunti autokoulussa ja voi että meillä on mukava(t) opettaja(t)! :D Sai kyllä nauraa, just mukavan rentoa ja huumorintajuista opetusta, mutta silti asia menee perille ja sen ymmärtää. Jos ajo-opetuksessa ne opettajat on yhtä rentoja ja mukavia niin se ei voi ku vaan onnistua se ajaminen! Huomenna on sitte taas teoriaa ja ylihuomenna myös, ja huomenna varataanki sitte jo eka ajotunti, jippii :) En malta oottaa et pääsee ajamaan autolla! Mua jännittää ja pelottaa se jo nyt mut silti ootan kyllä niin mielellään, että pääsen ihan kunnolla ajamaan autoa! Oonhan mä sitä joskus ajanu mut ei sitä voi kyllä ihan ajamiseksi kutsua.. :D Oon myös ajanu skootterilla, moottorikelkalla ja traktorilla mut eihän niitä nyt voi autoon verrata.

Olikohan mulla vielä jotain muuta.. eipä varmaan mitään ihmeellistä, tulihan tätä tekstiä nyt ku vauhtiin pääsi ja ku sai jotenki alotettua :)

PS. Sara arpoo blogissaan kivoja juttuja, käykää kattoon ! :)

11 kommenttia:

  1. Kokeiles tota, millä mä värjäsin http://heiduliinin.blogspot.com/2012/03/neeeeew-hairfinally.html. Vaalentaa kuusi astetta ja mukana tulee kaksi keltaisuutta poistavaa hoitoainepussia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm okei kiitos vinkistä, täytyypä kokeilla ! :)

      Poista
  2. Toivottavasti löydätte hyvän asunnon! On se vaan niin tärkeetä et on oma rauha kun on pikkunen talossa!

    VastaaPoista
  3. toi kirjottaa jokaiselle noin :D mainostaa blogiaan

    VastaaPoista
  4. hahahah! DERYA EKSYNYT TÄNNEKKIN! :D :D :D :D :D :D

    VastaaPoista
  5. Toivottavasti se saatte sen asunnon :) Mä olin alussa ihan kauhuissaan ajotunnilla vaikka olin ennenki ajanu autolla mutta hyvin se menee!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :) Toivotaan et menee hyvin :D Ei se mua pelota eikä jännitä silleen enää ku katottiin tänään yks video missä näytettiin vähän konkreettisemmin sitä, innolla vaan odotan että pääsen rattiin :)

      Poista
  6. Onnea asunto asiaan!
    Mäkin haluan vaalentaa mun tukkaa! Tosin en blondiksi vaan vaaleenruskeeksi :) Mietin et iteki raidottaisin koko pään sekä pidennykset, sillai pikkuhiljaa :) Mä tykkään siitä Live colourista absolute platiniumista, se vaalentaa noin 6 astetta vissiin ja ite vedin niitä joskus päähän 2-3 purkkia niin mustista hiuksista tuli vaaleet!

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!