Sivut

perjantai 20. huhtikuuta 2012

Päivän kuulumisia

Tänään on ollu kyllä taas niin perus arkipäivä, ettei mitään järkeä. En oo oikeastaan tehny yhtään mitään. Heränny, syöny, leikkiny Henrin kanssa, laittanu Henrin päikkäreille, istunu koneella, leikkiny Henrin kanssa, syöny, käyny pienellä vaunulenkillä, laittanu henrin toisille päikkäreille, leikkiny sen kanssa ja sitä rataa. Eli en oo tehny oikeastaan mitään tavallisesta poikkeavaa, yllätys ? ;) No ei vaan on meillä täällä Henrin kanssa kyllä päivisin aina kivaa ja pelleillään yhdessä ja sen sellasta, mutta kyllä sitä välillä kaipais jotain muutaki toimintaa, vaikka kaupungilla käveleskelyä, shoppailua jossain muuallakin kun netissä ja näkemässä kavereita ja sen sellasta. Mutta täältä kun ei niin vaan pääse nyt mihinkään, ku ei oo ajokorttia vielä.

Mua taas otti tänään päivällä niin päähän, että huhhuh ! En nyt sano että mikä tai kuka, mutta kyllä välillä eräs tai eräät saa veren kiehumaan päässä. En vaan voi aina ymmärtää, mutta eikai mun varmaan tarvikkaan?

Antin ja niiden söpöläinen ♥

Huomenna onneksi Antilla on vapaapäivä ja myös lauantaina ja sunnuntainakin, jee ! Pitkiltä tuntuu nämä päivät, ku Antti on töissä. Huomenna aion ostaa kasan herkkuja (koska en oo nyt viikolla syöny, hyvä minä!) ja aion istua vaan sohvalla ja kattoa jotain hyvää leffaa. Huomenna(kaan) en aio liikuttaa evääni mihinkään. Viime aikoina on tullu kyllä syötyä enemmän kun tarpeeksi herkkuja ja istuttua ihan liikaa vaan sohvalla tekemättä mitään, mut mittailin varsin mun reidet, pepun ja sen sellaset ja vertasin tammikuussa otettuihin, niin ei oo muutosta tapahtunut. Paitsi peppumitta oli kasvanut yhdellä sentillä ja siitä oon enemmän ku tyytyväinen, koska haluan isomman pepun.

Tein mä sen treenin täällä kotona (sen tosi tehokkaan teenin) maanantaina mutta siihen se sit jäiki. Ei oo yhtään kuntoilu motivaatiota tällä hetkellä, mutta eiköhän se siitä taas. Kuntosalille pitäs päästä kunhan joku tekis sellasen oikeasti kunnon ohjelman, joka vaikuttaa eniten niihin paikkoihin mihin haluan parannusta.
Halukkaita? ;)


 Niin ja jotain huonoaki tälle päivälle sattunu, tai oikeestaan aika koomista. Henri tänään leikki mun puhelimella samalla ku syötin sille iltapuuroa ja se puhelin nyt oli ihan puurossa ja Henrin kuolassa sun muuta. Minä fiksuna tyttönä pesin sen hanan alla... järkevää? no sitä ei ainakaan, nimittäin siihen se sitte sippas. Ja sen jälkeen lähdin aika nopsaa tilaamaan sen uuden puhelimen, mikä oli tarkotus tilata vasta ensviikolla. Can't wait, että se tulee. Tosin on mulla nyt varapuhelinkin, sellanen vaaleanpunanen samsung (ihan tavallinen) mutta se nyt on ihan täyttä kuraa koko puhelin ku kaiutin säröilee ja muutenki se koko puhelin on vähän bimbo.Sitä uutta puhelinta odotaltaessa siis, esittelen sen seuraavassa postauksessa, että minkälaisen tilasin ! 

Sellasta tähän päivään kuului, mulla on teille nyt ainaki aluksi yksi arvonta tiedossa, kohta ehkä kaksikin, mut alotetaan nyt tästä yhdestä jonka kohta tänne blogiin laitan .. ;)

Peeäs. Ninalla on blogissaan ihana arvonta, käykääs katsomassa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!