Sivut

tiistai 3. huhtikuuta 2012

Mitä haluan tulevaisuudelta?

Multa toivottiin tätä postausta, että mitä suunnitelmia ja haaveita mulla on tulevaisuuden varalle ja tästä tulee ehkä maailmankaikkeuden sekavin postaus! En oikeen itsekkään tiedä mistä alottaa, mutta alotetaan nyt jostakin. Eli, mulla on paljonpaljon unelmia sekä haaveita, sekä myös suunnitelmia. Lähdetään nyt siitä liikkeelle, että ensinäkin mun haaveena on valmistua merkonomiksi. Ja niin varmaan tulee myös tapahtumaan jos nyt vaan pääsen sinne kouluun syksyllä. Opiskelujen ohella mulla ois periaatteessa mahdollisuus tehdä jotain töitä, mutta en halua, koska sitte mulla jäis yhteinen aika Henrin (ja Antin) kanssa todella vähille, enkä halua sitä. Varsinkaan Henrin takia en halua, koska Henri tarttee niin paljon mua, että haluan kaiken mahdollisen ajan olla sen kanssa, kun vaan vapaata koulustakin on :)

Koulun jälkeen suunnitelmissa ois tehdä töitä jonkun aikaa, jossain liikkeessä ylläri ylläri. Mihinkään siwan kassalle en halua mielellään mut onneksi on mahdollista päästä johonkin vaateliikkeeseen tai muuhun vastaavaan. Lapsi - ja naimisiinmeno asioista en tiedä vielä yhtään mitään, totta kai haaveena on joskus päästä naimisiin (nimenomaan ANTIN kanssa) ja ehkä saada se toinen lapsikin, mutta ei vielä, ei pitkään aikaan.Suunnitelmana on myös joskus ottaa ne silikonit. Tästähän on monta eri mielipidettä, mut mun mielipide on se, että niissä ei ole mitään pahaa (ellei mee ihan överiksi) ja aion kyllä sellaset vielä joskus itselleni laittaa, kunhan on vaan tarpeeksi rahaa.

Kuva on täältä
Mulla on suuri unelma olla joskus vielä artisti, taikka tanssia jossakin tanssiryhmässä. En tosin tiedä riittääkö mun rahkeet ihan artistiksi saakka ja keikkailua sun muuta ois tosi paljon eli yhteinen aika perheen kanssa ois aika kortilla useestikkin, mut toisaalta se on kyllä yks mun suurimmista unelmista, ja toivon todella että se joskus vielä toteutuu. Sitä paitsi en varmaan olis ainoa laulaja jolla on lapsia ja joka keikkailee.

Yks haave ois myös se ulkomailla asuminen, mut siitä en tiedä tuleeko se koskaan onnistumaan. Oon niin läheisriippuvainen ihminen, että en tiedä oisko musta sittenkään sellaseen, koska tarvin kuitenkin tuttuja ihmisiä ympärilleni sekä tutut ympäristöt ja niin.. en tiedä, mut saahan sitä aina haaveilla ja suunnitella :) Haaveena ois myös ehkä jonku yrityksen perustaminen, en vaan tiedä minkä mut jonkunlainen yritys kuitenkin. Huomaatte varmaan että mulla on tosi paljon näitä haaveita ja unelmia ja se on selvä juttu että kaikki näistä ei varmastikkaan tule koskaan tapahtumaan, mutta jos edes osa niin oon enemmän kun onnellinen .. :)

Kuva on täältä

Hmm vieläkö muuta.. No joo, se oman koiran (tai koirien) ottaminen, mutta siihen nyt varmaan menee ainaki se 3v aikaa, että opiskelut on opiskeltu ja että pääsee työelämään tienaamaan. Myös hevosen ostosta, nimenomaan oman hevosen ostosta oon haaveillu ja haaveilen edelleen mut jos sellasta tulee tapahtumaan niin se on kans sellanen juttu, että se tapahtuu vasta 10-15 vuoden päästä, en usko että ainakaan aikaisemmin, koska se on taas niin iso projekti sitten, että siihen ei varmasti vielä piitkään aikaan aika ja raha riitä. Hevonen sitoo kuitenkin esimerkiksi paaaljon enemmän koiraan verrattuna ja hevoselle ei niin vaan hoitajaa saa, eikä hevosta niin vaan viedä hoitoon kun esim. jotakin koiraa. Sitten vielä eräs haave on se, että joskus saadaan Antin kanssa tämä niiden kotitalo ja saan/saadaan sisustaa tämä ihan meidän näköseksi (lue: minun näköseksi, Antti ei kuitenkaan oo sisustuksesta mitenkään super kiinnostunut .. ;D). Mut sekin on sitten vasta monien vuosien päästä edessä.
Mut kaikista suurin ja tärkein toivomus ja haave on se, että minä Antti ja Henri pysytään terveinä ja meidän pikkuperhe on aina koossa <3

Tästä nyt jäi varmasti uupumaan joitakin haaveita ja suunnitelmia, mutta no, menköön nyt.

Onko teillä tulevaisuuden varalle suuria suunnitelmia / haaveita / unelmia? Minkälaisia? 

2 kommenttia:

  1. "Mut kaikista suurin ja tärkein toivomus ja haave on se, että minä Antti ja Henri pysytään terveinä ja meidän pikkuperhe on aina koossa <3" .. Voi Laura.. :( <3

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!