Sivut

tiistai 3. huhtikuuta 2012

Laulaminen

Nyt kun kesällä saan toimia niinkin ihanassa roolissa kuin kaaso, niin totta kai kaasolle(kaasoille) on paljon myös tehtävää :) Yks meidän tehtävistä on laulaa kirkossa Juha Tapion - vuodet vieriä saa & Anna Puun - Linnuton Puu. Onneksi Juha Tapio on entuudestaan todella tuttu ja mulle todella tärkeä artisti erinäisistä syistä, Anna Puu on myös tuttu ja varsinkin linnuton puu on yks tutuimmista Annan biiseistä :-) En malta odottaa että päästään lauleskelemaan! Mun veli ilmeisesti säestää kitaralla ja me siskokset lauletaan :)

Laulaminen on jotain niiin huippua! Ois niin huippua jos siitä tulis joskus vielä ammatti itselle :-) Mitään lauluvideoita en oo koskaan julkassut mihinkään koska mulla ei oo siihen tarpeeksi hyviä puitteita. esim. oikeaa mikkiä, mitään äänitysjuttuja koneella tms. Pitäs kai ne nekin hommata jos meinaa alkaa tekemään sitä juttua ihan kunnolla :)

Kuva täältä

Lauleskeltua tulee usein mut ei täällä kehtaa ihan kunnolla alkaa revittelemään .. ;) Pitäs päästä joskus johonki studiolle hoilaamaan ja kokeilemaan miltäs se maistuis. No, aika näyttää!

Löytyykö lukijoista sellasia jotka harrastaa ihan oikeasti laulamista? Entä löytyykö sellasia jotka on tehneet omaa demoa / haaveilleet sellaisesta?

12 kommenttia:

  1. Harrastin ennen laulamista että olin kuorossa ja kävin laulutunneilla. Oli tosi huippua huomata oma kehitys ja tietenkin vaan laulaa :) Mulla se jäi sitten vähän kesken ku huilu, tanssi ja pojat alko kiinnostaa enemmän :D Kannattaa alottaa laulutunnit tai muu sellanen!!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh aivan :) Joo mä oon käynykki laulutunneilla muutaman kerran :)

      Poista
  2. Tuntuu vähän, että oot just niitä ketkä kuvittelee osaavansa laulaa ja sit ei osaakaan .. :DDD ei pahal mut tuli ekan mieleen.
    vähän niinku tää : http://www.youtube.com/watch?v=XTBq4CoC5Go

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä sä sen tiedät osaanko laulaa vai enkö? ;) Sinuna en tulis arvostelemaan :)

      Poista
    2. Apua.. siis miten surullista, toivottavasti ilkeä ano kuolet itsekin pian, tai olisit kuollut lauran sijasta. Ihan kamalaa miten epäreilua elämää. Miten ne voi viettää niitä häitä ilman lauraa.. :(((( voi ei...

      Poista
  3. Mä olin nuorempana bändissä ja me päästiin ihan studioon äänittämään demo :) Saatiin levy itelle ja mul on se edelleenkin tallessa ja en voi sanoa että se kovinkaan hyvä olisi :D Siitä kun on aikaa muutama vuosi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa mä en oo tiennykkään tollasesta, vähän siistiä :D

      Poista
  4. Hmm, jotenki tuntuu että sun pitää saada tehdä KAIKKEA mitä muutkin tekee. Käydä kuntosalilla, tankotanssia, laulaa, moottorikelkkailla, saada koira, muuttaa omaan kotiin, blondata hiukset, kaikkea mikä on "in".. Mitä sä näistä oikeasti edes teet?! Paljonhan voi puhua mutta tuntuu että taidat esittää täällä blogissa niiiin paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin et miten nää anot näin tulee tänne mollaamaan. Mut epäilen et osa näistä tuntee/ tietää sut..? Mut silti, onko teijjän oikeesti PAKKO lukee tätä jos noin jutut ärsyttää.... Mä tätä en ainakaa lukis jos tommosta kuraa aina pitää tänne kommentoida :)

      -715

      Poista
    2. Tässäki ihan selvästi noi molemmat anonyymit sama henkilö, kenties joku sun vihamies?

      riikka

      Poista
    3. Anonyymi 1: Itse asiassa en esitä täällä blogissa tippaakaan, mutten myös kerro kaikkea. Blogi on vaan pintaraapasu mun elämästä, en mä tänne raportoi aivan kaikkea mitä teen, mitä ajattelen, mitä mietin. Onko siinä jotain pahaa esim. jos kaverit kehuu että tankotanssi on niiin kivaa ja hyvää treeniä, niin itsekkin kiinnostun siitä ja haluan kokeilla? Ei? Oon lauleskellut pienestä pitäen, ja moottorikelkkailusta oon aina tykänny, niissä en oo matkinu yhtään ketään enkä aatellu että "kun muutkin". Koirankin oon halunnu siitä asti ku meidän Muska kuoli eli n. 3v sitten. Ja hmm mietippä tekeekö sitä omaa kotia pikkasen mieli kun on lapsikin? Siinäkään ei oo mitään sellasta että ku muutkin asuu. Ja kyllä haluan olla taas blondi,koska oon ollu ennenki ja haluan vielä joskus olla :) Onko tässä sulle joku ongelma?

      Ja itse asiassa teen noista kaikkea :) Paitsi omaa koiraa en nyt saanukkaan mut jos oot yhtään paremmin tätä mun blogia lukenu niin syyn kyllä tiedät miksen. Mä en oikeasti ymmärrä mikä ongelma siinä on sulle että teen näitä asioita? :D Oot vissiin kateellinen tai jotain, mut sillehän minä en voi yhtään mitään .. :)

      Anonyymi2: No jaa'a vaikea sanoa ketä ne on / kuka se on mutta aika lapsellista porukkaa täällä toisinaan pyörii .. :) Mut kateus on varmaan se ainoa syy miksi blogeihin yleensäkki anonyymit kirjottelee kaikkea mahdollista paskaa. Ja joo, oon samaa mieltä sun kanssas, lopettais lukemisen jos ei innosta :)

      Anonyymi3: Mulla ei tietääkseni vihamiehiä oo, mutta toisaalta eipä sitä koskaan tiiä vaikka sellasia ois tullukki jostain syystä :D

      Poista
  5. Mä pääsin lauleskelemalla pop&jazz- konservatorioon teini-iässä sisään, mutta jätin sen sikseen kun halusin oikean ammatin kauppiksesta. nyt osaksi harmittaa.

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!