Sivut

lauantai 21. huhtikuuta 2012

Ikävä. Ei mulla muuta.

Hirveän hirveän ikävä iski, nää on niitä iltoja ku kaipaa hirveästi äitiä, ja että se ois taas täällä ja näkis mun ja Antin maailman rakkaimman kultakimpaleen, Henrin. Henri rakastais niin paljon huolehtivaista, iloista, nauravaista, hellää ja rakastavaista mammaa. Ja niin rakastais tääkin ja rakastaa edelleen vaikka äiti on jo rajansa ylittänyt yli vuosi sitten.


Mä en voi vieläkään ymmärtää, että miksi just mun äiti vietiin pois ja miksi niin hyvä ja kultainen ihminen. En oikeasti tiedä ketään kenen kanssa äiti ei tullu toimeen ja ei tiedä kukaan muukaan. Äiti oli ehkä maailman suvaitsevaisin ihminen, jonka tiedän. Toivon vaan, että äiti näkis meidät tuolta jostain ja näkee miten ihanan pojan minä ja Antti ollaan saatu ja miten mäkin oon muuttunu ihmisenä niin paljon, parempaan suuntaan. Äitienpäivä tulee olemaan kyllä taas jälleen inhottava, kun ei voi antaa ruusuja ja toivottaa hyvää äitienpäivää sille omalle äidille. Epäreilua.

Löysin yhden biisin tuossa ohimennen joka oli mulle tosi tärkeä sillon ku äiti sairasti ja ku oli äidin viimesimpiä hetkiä. Sanat on kyllä niin osuvat ja voin jakaa osan teidän kanssa;

"Ympärilläsi pyörin, räpyttelen siipiä
Hätääntyneenä hyörin, koitan hiljaa hiipiä
Haluaisit jo mennä, se liian aikaista ois
Jos suristen en lennä, sä vain himmenet pois

Mä kuiskaten korvaasi käsken
Älä vielä luovuta kesken

Mä oon se pieni hyönteinen
Joka napaasi kutittaa
Sua vielä rauhaan jätä en
Et saa liukua rajan taa
Et saa liukua rajan taa

Tänään et piiloude taakse raskaiden verhojesi
Äiti oon yhä tässä, sun elämänperhosesi
Haluaisit jo mennä, se liian aikaista ois
Jos suristen en lennä, sä vain himmenet pois

Mä sydämesi lyöntejä lasken
Älä vielä luovuta kesken"


20 kommenttia:

  1. Voi eii:( Mie en ees tienny, että siun äiti on kuollu.. Hirmusesti haleja siulle <3 ja otan osaa.

    VastaaPoista
  2. En voi sanoa että tietäsin miltä susta tuntuu, mutta ymmärrän koska mun parempi osapuoli pohtii samoja asioita (hänenkin äiti on kuollu). Ja kyl musta olis ollu ihana että meidän tuleva lapsi saa toisenkin mummon/mamman. mutta aina se ei vaan mene niin :( voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei ne asiat mee todellakaan aina niinku haluais ja se on kyllä vaan valitettava tosiasia että ei meistä kukaan täällä ikuisuuksia oo :( mut äitillä nyt ois ollu vielä paljon elämää edessäpäin, mutta elämä on toisinaan aika epäreilua :-/ Kiitos ♥

      Poista
  3. Kauniisti kirjoitettu, ja kyllä se teidän äiti katselee. Ihan varmasti <3

    VastaaPoista
  4. Minä unohdin että kohta on äitienpäivä, ensimmäinen äitienpäivä ilman äitiä. Tulipa vähän surku... :( Jaksuja sinulle. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jenni tiedän tunteen, se ensimmäinen äitienpäivä varsinki on aika "rankka" kun sitä ei voi ekaa kertaa omalle äidille toivottaa.. mutta ei se tämä toinenkaan kerta vielä hyvältä tunnu, eikä varmaan koskaan. Mut kai siihen tottuu. Jaksamisia myös sinulle! <3

      Poista
  5. Kauniisti kirjotettu ja jaksamisia sinulle<3

    VastaaPoista
  6. Mäkään en tiennyt, voi että :( Paljon voimia ja ihan varmasti äitisi näkee ja iloitsee teistä, ei epäilystäkään <3

    VastaaPoista
  7. Voi miten ihana kirjoitus ja varsinkin noi laulunsanat! Ai että :')

    VastaaPoista
  8. Minkä ikäinen äitisi oli ja mihin menehtyi ? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti oli 56-vuotias ja kuoli imusolmukesyöpään :(

      Poista
  9. Voi ei näitä vanhempia postauksia on tänään suru-uutisesta kuultuani kamala lukea :( nyt olet äitisi luona ja te yhdessä pidätte huolen perheestänne. Heillä on varmasti älytön ikävä :( <3 ei ole reilua ollenkaan tälläinen.

    VastaaPoista
  10. Laura toivottavasti olet nyt siellä Äitisi luona, ja sieltä katselette ja pidätte huolta Antista ja Henristä! <3

    Aivan liian aikaisin lähdit pois, kaikki suunnitelmat että nähään kesällä yms ei sitten nyt onnistukkaan. :( Mutta kyllä me joskus vielä nähään. <3

    Laura olet mielessä joka päivä ja siksipä täytyykin tätä sinun blogiasi lukea päivittäin! <3

    VastaaPoista
  11. Toivottavasti Laura olet nyt äitisi kanssa jossain ja katsotte meitä muita siellä pilvien päällä! ♥

    VastaaPoista
  12. Mitä hittoa onko Laurakin poissa? Mitä on käynyt? En ole lukenut blogia pitkään aikaan ja kun palasin niin näin nämä kommentit.. :( <3

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!