Sivut

maanantai 16. huhtikuuta 2012

Dress for a wedding

Tänään mulle tuli postissa se kaasomekko minkä ostin huutonetistä ja voi miten ihana se oli! Maksoin siitä 11e ja se on ihan uusi, ainakin uudenveroinen. Ei tahran tahraa missään, ei mitään ns. virhettä missään. Se on vila-merkkinen ja vilan mekot kyllä yleensä onkin tosi hienoja ja nättejä :) Kuvasin teille sen mun mekon mutta kuva kyllä saattaa olla aika huono koska se on otettu tollai, että se on hengarissa, en jaksanu alkaa kuvailee itteni päällä, mut taatusti saatte vielä sellaisen kuvan, someday!


Tadaa siinä se nyt on :-)  ! Kuvitelkaa, maksoin tuosta mekosta 11e, kun oisin voinu maksaa ihan hyvin vaikka yli 20e ( ja varmaan uutena ostettuna olisin maksanutkin ) . Ja jännä juttu myös se, että nellyltä, tai mistään nettikaupasta en löytäny mitään mieleistä mekkoa ja muuten vaan menin huutonettiin ja sieltähän se sitten löyty! Tää oli taas sarjassa HYVÄT LÖYDÖT.

4 kommenttia:

  1. Mulla on tuo sama mekko ja tykkään paljon!! :) kivan rento mutta silti "juhlava" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu itekki kyllä tykästyin tuohon tosi paljon! :) Sanos muuta, ei sellanen ärsyttävän puristava ja kiristävä, vaan tosi rento päällä mut sopii juhliin hyvin :) varsinki häihin ja sen sellasiin.

      Poista
  2. Mä tykkään kans ton tyyppisistä mekoista! Pitäis itellekin kattella jotain samanmoista, mutta vaan kirkkaalla värillä. On varmasti tosi kivan näkönen päällä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kans! No mä haluaisin kans kirkkaalla värillä, mutta häihin en kehannu mitään kovin räikeää ostaa ku mun siskoillakin (jotka on siis kaasoja kans) on aika neutraalit puvut, joten en nyt ihan selvästi halua erottua joukosta, se on morsiamen tehtävä ;) hih. Muuten oisin kyllä jonku turkoosin/pinkin laittanu päälle :) Mut toi beige/rusehtava kyllä sopii mun mielestä ruskettuneelle iholle, kun aattelin käydä kesällä aina suihkurusketuksessa, en meinaa rusketu kovin helposti aurinkoa ottamalla :-/ Ja joo olitoi kivan näkönen päällä, varmasti sopis sullekki ku nakutettu! :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!