Sivut

torstai 5. huhtikuuta 2012

This day

Tänään on ollu kyllä tosi tosi kiva päivä! Ensinäkin Henri on ollu super hyvällä tuulella ( niinku se kyllä nykyään on aina ) ja haettiin se tanko postista, vaikkapa kyllä huomenna me se vasta laitetaan tänne, kun tänään ei ehtiny ku antti lähti suoraan postista töihin! Ja tulee vasta kohta. Haettiin myös mun gt:n paketti jossa oli kaikki vaatteet ihan täydellisiä! Oon tosi yllättyny nimittäin monesti saa palautella vaatteita takas, mut nyt ei lähde palautukseen mitään! Voin kuvailla ne vaatteet huomenna jos ehdin :-) mut viimestään lauantaina.

Huomenna on tarkotus lähteä iltaa viettämään, antti lähtee omien kavereidensa kanssa ja mä lähden yhden mun kaverin H:n kanssa :) Ihanaa ♥ Mukava päästä irtautumaan arjesta vaikka Henrin kanssa se arki nykyään aika vaivatonta on! Ihana poika x 100 ! ♥


Lauantaille ei ookkaan sitte mitään ihmeempiä suunnitelmia, varmaan tutustun tankotanssin maailmaan oikeen urakalla ;) ja salilla tekis mieli käydä, mut onkohan se lie auki.. Sunnuntaina me saadaan tänne kylään sitte oikeen kunnon porukka, ku mun kaikki siskot tulee käymään miehineen sekä mun toinen isoveli tulee käymään, sekä tietty iskää unohtamatta :) Sen jälkeen ku ne on käyny niin lähetään tohon mökille joka on n.10-15km ( ? ) päässä tästä, se on siis mun isosiskon miehen vanhempien mökki, sinne mennään pulkkailemaan ja ehkä ( toivottavasti ) paistamaan makkaraa ja olemaan vaan :) toivottavasti sattuu hyvät ilmat ainaki sunnuntaille :)

Pitäs vähän tuota shoppailua rajottaa, mutta miksi kaikki vaatteet vaan on niin houkuttelevia? En kestä :D No, päätin että pidän nyt tän huhtikuun lopun shoppailulakkona, enää en siis ostele mitään. Huutonetistä mulle on tulossa farkut ja mekko ja sit Viiviltä yhdet farkut mutta enempää ei sitte ookkaan tulossa :)
Nojoo, aika turhanpäivänen postaus oli, mutta nyt täytyy lähteä saunaan Antin kanssa ja sen jälkeen täytyis hinnotella kirpparijutut. :) Sit jos vaikka pääsis nukkumaankin jossain vaiheessa!

4 kommenttia:

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!