Sivut

torstai 8. maaliskuuta 2012

8.3.2012

Tänään ei oo ollu läheskään niin aurinkoinen päivä, ku eilen, mutta silti ihan hyvä ilma. Mutta silti tää päivä on ollu ihan kiva :) Herättiin Henrin kanssa yhdeksän aikaan aamulla ja puolenpäivän aikaan lähdettiinki jo keskutaan päin. Mulla oli lääkäriaika ja samalla kävin ostamassa uusia kasvojenhoitotuotteita, ne uutuustuotteet, Neutrogena - merkkiset. Ostin kasvoveden ja kaks sellasta rasvaa tai sellasta millä molemmilla puhdistetaan meikit. Saa nähdä saanko nyt pikkuhiljaa mun kasvot entiseen kuntoon (siihen parempaan kuntoon) nimittäin nykyään nää on kaikkea muuta ku hyvässä kunnossa, enkä tiedä miksi (epäilen kyllä stressiä..)

Lääkärissä kävin sen mahan takia, vaikka se ei ookkaan joka päivä kipeä ja sillon ku on, niin ei pahasti siltikään, mutta niin, ei oo mitään vakavaa eikä huolestumisen aihetta kuulemma oo. Lääkärisetä paineli mun mahaa (oon itse painellu sitä ja kuvitellu että siellä on jotain kovia pahkuroita) mutta sano että ihan normaalin tuntonen maha, että nyt pitää lopettaa stressaaminen. No, helpommin sanottu ku tehty, mä nimittäin aattelen heti jos mulla särkee vaikka päivän päätä, että nyt mulla on aivokasvain. Paha tapa, i know..


Huomenna alkaa viikonloppu ja se tarkottaa sitä, että Antti ei mee töihin, jee ! Näkee sitäki vähän enemmän ku muutaman tunnin päivässä :) Viikonlopun aikana myös varmaan syntyy ne koiranpennut sinne kenneliin, ai että. Toivottavasti viikonloppuna on hyvät ilmat, jos vaikka kävis rinteessä pitkästä aikaa ;) Saapa nähä.

Henrillä on nyt ihan mahoton vierastaminen päällä, eikä kelpaa ku äidin (eli minun) syli. Huvittava pikkunen ♥ On se muutenki sellanen herkkis (niinku äitinsäkki). Tänään tänne Antin siskolle tuli yks kaveri yökylään ja Antin sisko nappas Henrin syliin niin kauhea huuto alko ja vierastelu ja äkkiä piti päästä mun syliin. Mä jo luulin, ettei Henrille tota äiti-vaihetta nyt viel tässä vaiheessa tuu, mut olin väärässä. Toisaalta ihana silleen, koska tunnen oloni tärkeäksi, mutta toisaalta se on varmaan pitemmän päälle hankalaa, jos Henri ei rauhotu muutaku mun sylissä.

Henri simahti tänään jo ysin aikaan ja ei jaksanu edes maitoakaan paljoa juoda. Oli niin väsy, ku nukkunu tänään vaan alle tunnin päikkäreitä, ku meni vähän sekasin nyt nuo päikkärit ku lähettiin siellä keskustassa käymään ja Henri ei nykyään edes autossa välttämättä paljoa nuku, ku sillä ahistaa olla niin ahtaalla siinä kaukalossa. Raasu ♥ Mutta jospa tämä yö menis hyvin silti..toivotaan. Viime yö meni pitkästä aikaa tosi hyvin, Henri heräs vaan kerran syömään ja nukkuikin sinne yhdeksään asti ! Silti mulla on jostain syystä aina mustat silmänaluset, vaikka itsekki oon menny nyt aikoinaan nukkumaan.


Nyt mua odottaa tuolla pringlespurkki ja vois sen kimppuun käydä ja lukea uusimmat blogitekstit sekä alkaa ettiä häihin mekkoa nyt kun kuulin, että sen ei tartte olla vihreä ! Jes. Varmaan vaikea arvata minkä värisen haluan ;-) No itseasiassa, en tiedä haluanko jonkun rusehtavan/beigen vaiko vaaleanpunaisen/pinkin. Aion käydä ennen häitä suihkurusketuksessa, että periaatteessa beigekin näyttäis tosi hyvältä jos on ruskettunu iho ( niin jos, mulle ei välttämättä mitkään suihkurusketuksetkaan tehoa .. ) mutta se jää nähtäväksi, alan kuitenkin koluamaan erilaisia liikkeitä läpi .. :)



Vielä sen verran, että oon miettiny kauheasti tuota koulukiusaamisasiaa. Ku oon lukenu sen Enkeli-Elisan isän kirjottamaa blogia ja noita juttuja muutenkin jne. Ja tämä juttu sai taas mut ajattelemaan, miten paha paikka maailma on. Ihan oikeasti. Yhä useammin ja useammin saa lukea näitä koulukiusaamis tapauksia, eikö näille tehdä mitään? Siellä koulussa opettajilla on vissiin vaaleanpunaiset lasit päässä ja elävät jossain pilvilinnoissa, kun ei mitään tapahdu. En usko, että tuossa Elisan tapauksessakaan kukaan opettajista ei oo huomannu mitään. Se ei oo mahdollista. Hitto että mua ottaa päähän, ku asioihin ei puututa. Ja mietin, että miten ikinä uskallan päästää Henrin kouluun? Ja päiväkotiin. Niinki tyhmältä kun se kuulostaa, niin ihan totta, mua pelottaa jo valmiiksi. Koska sitä kiusaamista esiintyy nykyään myös jo päiväkodissa, ihan järkyttävää että se alkaa jo sieltä. En oikeen edes tiedä mitä tästä asiasta pitäs puhua / ajatella, oon niin järkyttyny. Mitä mieltä te ootte tästä asiasta, pitäskö opettajien enemmän puuttua koulukiusaamistapauksiin?





6 kommenttia:

  1. Miekin oon lukenu tota Enkeli-Elisan blogia ja sitten niitä Elisan päiväkirja tekstejä.. Ja ihan järkyttäväähän se on mitä sieltä on saanu lukee.. Monesti on itellä kyyneleet valunu ja sitten tulee mietittyy, että toivottavasti ei koskaa Mikaelia kiusata tms.
    Vaikken tuntenu Elisaa niin jotenki hirmu pahamieli sen puolesta ja oikeesti tunnen niin paljon vihaa niitä kiusaajia kohtaan!! Siis niin älytöntä millä tavalla ne on kiusannu ja mitä kaikkee ne on sille sanonu. Toivottavasti ne osaa katua ja paljon mitä sai aikaan, mutta se katumus saattaa tulla vasta aikuisena jos sillonkaan.. Miun puolesta niitten lärvitki vois jossain tulla esille, että minkä näkösiä ja nimisiä ne on.
    Ei kenenkään pitäs ees miettii tollasta ratkasua, että tappaa ittensä:/ Niin surullista miten hällä jäi paljon elämältä koettua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta.. ! En kans käsitä miten jotkut voi niin julmia olla.. Ihan kamalaa kyllä. Ja joo tosiaanki ne naamat sais tulla julkisuuteen ihan reilusti, mutta tuskin tulee.. Joo, ois ollu viel elämä edessä sillä tytöllä. Käy niin sääliksi ja ottaa päähän :/

      Poista
  2. Meijän Jasperilla oli tuo äiti ja vierastamis vaihe siinä 4kk ikäsenä ja sitten se tuli takasin 8kk ikäsenä ja nyt sillä on taas sellanen kausi et ei anna aina ees Jerenkään syöttää sitä vaan äitin pitää antaa maito :D

    Mä luin noita Elisan päiväkirjoja netistä ja huhhuh! Ihan järkyttävää ettei ihmiset puutu kiusaamiseen millään tavalla! Ja tosi surullinen muutenkin se koko tarina siitä tytöstä :/ Mä ainakin pidän siitä huolen että Jasperia ei kiusata eikä Jasper kiusaa ketään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh joo meillä ei vielä se vaihe oo, että Antti ei sais antaa ruokaa (onneksi) vaikka minähän se siltiki annan suurimman osan ajasta ku antti on töissä mut silti :)
      No niimpä! Hullu maailma.. Pahenee vaan koko ajan :/ Mäkin pidän huolen myös, ja teen kaikkeni että Henriä ei kiusata ja teen myös selväksi sen, että Henri ei saa kiusata millään tavalla ketään. Siinä asiassa tulee olemaan todella tiukat rajat ja rangaistukset jos sellasta menee tekemään.

      Poista
  3. Ootko harkinnut että vaihtaisit tuohon sun läväriin lyhyemmän tapin, pistää aika pahasti silmään kun se törröttää joka kuvassa ja näyttää vähän hassulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun pitäs vaihtaa ja mulla on se vaihtokoru jossakin kunhan vaan löytäis sen :D Mustaki se näyttää tosi hassulta ku se törröttää aina tolleen, eli kyllä mun pitäs se vaihtaa :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!