Sivut

maanantai 26. maaliskuuta 2012

Flunssaaaa!

Mä oon tänään ollu niin flunssan kourissa, ettei tosikaan! Aamulla herättiin ennen kasia Henrin kanssa ja sillon tuntu, että no eihän tässä mitään enää oo, mutta äkkiä se mieli muuttu kun oli vähän aikaa ollu ylhäällä. Tuntu että ei mitään jaksa tehdä ja jopa Henrin kantaminen oli rankkaa, tai siis otti voimille. Mittasin kuumeen, mutta ei sitä ollu ku 36,9 eli ei periaatteessa ollenkaan. Siitä vähän ajan päästä mittasin uudelleen ja oli 35,9 elikkä vähän alilämmön puolella. On vaan ollu niin tukkonen ja inhottava olo tänään, hyhhyh :/ Mua on myös huimannu tänään kovasti, mutta se kai johtuu tästä flunssasta..

Onneksi Henri alko joskus vähän ennen kymmentä päikkäreille niin sain itekki nukuttua sitte jopa parisen tuntia :) mutta ois vaan kyllä voinu jatkaa ja jatkaa sitä nukkumista. Se helpotti vähän sitte oloa ja jakso Henrin kanssa touhuilla sitten kaikenlaista :) Kuvasin teille tosiaan sen videonki tänään (vastailin teidän kysymyksiin) mutta en saanu siirrettyä niitä videoita tänne.. No, jospa se huomenna onnistuis :)


Mulla on kauhea kriisi siitä mitä me laulettais siskojen kanssa siskon häissä ! Olipa vaikeasti selitetty :D Mutta niin, meitä on pyydetty laulamaan siellä (en tiedä, että kirkossa vaiko siellä juhlapaikalla) ja oon jo miettiny, että mitä siellä vois laulaa :) Muistan ku joskus luin L:n tekemää jotain listaa niistä biiseistä mitä se haluais (tai haluaisivat J:n kanssa kuulla) niin siellä oli ainakin Anna Puun Linnuton puu ja se ois aika helppo, koska on suomalainen :) Mutta saa nähdä, täytyy muidenki siskojen kans puhua asiasta vielä :) Rakastan niiin paljon laulamista, vaikka en sitä koskaan kehtaa tehdäkkään muiden edessä ;) Pitäs varmaan itsevarmuutta hankkia vähän lisää siihen hommaan..

No joo, nyt mulla ei enää muuta, en jaksa enää kirjotella mitään turhanpäivästä koska tänne ei kuulu mitään muutaku yskää, kurkkukipua ja sen sellasta muuta "mukavaa" :/
Onko muut sairaana?


 


4 kommenttia:

  1. Sulle on tunnustus mun blogissani:)

    VastaaPoista
  2. Mäki tykkään laulamisesta ihan hirveesti :) Ite oon laulanu millon missäki ja kenelle kaikille :D

    Toivottavasti teidän flunssa helpottaa, tosi inhottavaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se on mukavaa puuhaa :) Sais varmaan itsevarmuutta vähän lisää niin uskaltais laulaa muillekki ku itselle ;D

      Ja niimpä, toivon mukaan.. nyt on vaan pahentunu, mulla siis :/

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!