Sivut

tiistai 27. maaliskuuta 2012

Not nice

Tää päivä alkoi vielä huonommin mitä eilinen! Ensinäkin sain unen vasta viiden jälkeen.. tai no, sain kyllä aikasemmin, joskus kolmen aikaan, mutta totta kai Henri heräs heti ku mä sain unen ja päätti, että nyt ei enää nukuta. No mä päätin sitte, että kyllähän muuten nukutaan ja onneksi se alko sitte suosiolla nukkumaan uudestaan. No sit mulla oli hankaluuksia saada unta, koska olin niin yliväsyny ja tukkonen. Ja tosiaan kyllä mua ois väsyttäny sille yölle todella paljon, mut en meinannu saada henkeä niin vähän vaikea oli nukkua. Puoli-istuvassa asennossa se henki jotenkin kulki, mut makuuasennossa tuntu että tukehtuu :/ Kuumekki aaltoili yöllä aika reilusti, ensin oli 38,4 ja siitä n. tunnin päästä ehkä 35,1. Ihmeellistä!

Antti oli todella herrasmies taas yöllä :D Kysyi että haluanko mä vettä ja sanoin että voisin kyllä juodakki niin sano että "no hae vaan". Okei?? :D se oli kyllä tasan varmasti unissaan, siltä ainakin vähän vaikutti mut silti aika ystävällistä, haha.


Henri se vaan osaa olla päivästä toiseen niiin ihana ♥ Onneksi Henri ei oo enää mitenkään kamalan kipee, se ois vielä hirveempää. Mieluummin ite ottaa nämä kurkkukivut sun muut, ku että ne tulis Henrille. Äidin rakas ♥ Henri on vedelly hirsiä vaunuissa jo parisen tuntia, onneksi nukahti sinne samantien niin ei tarvinnu hirveästi kärvistellä siellä ulkona, ei tässä olotilassa oikeen innostais! Kohta lähetäänkin sitten käymään keskustassa, ei kyllä tässä olotilassa yhtään huvittais mutta pakkohan se on, ku pitää hakea H&M paketti ja kenkäpaketti. Jos sitten pääsis taas lepäileen tätä oloa pois :)



15 kommenttia:

  1. Henrissä on sun näköä ihan hirveesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun mielestä se on ihan Antin näkönen mutta oon kyllä kuullu monilta, että siinä on paljon myös mun näköä :)

      Poista
  2. Teillä on kyllä toosi suloinen poika. :) Paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :) Ja kiitos, jospa tästä pian parannuttais :)

      Poista
  3. on kyllä suloinen poika :')

    VastaaPoista
  4. Kannattaisko sun pienen pojan äitinä muuttaa tota sun järjetöntä unirytmiäs?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Pitää muistaa pitää itsestään huolta, jos ei pysty niin ei voi huolehtia lapsestakaan...

      Poista
    2. Ai järjetön unirytmi jos en saa nukuttua kun en meinaa saada henkeä? Kannattais lukea teksti tarkemmin ennenku alkaa pätemään, että miten mun kannattais nukkua, OLEN _FLUNSSASSA_ niin onko se nyt ihmekkään jos ei saa nukutuksi. Voi luoja teitä kun joka asiasta täytyy keksiä jotain valittamista, hankkikaa oma elämä :)

      Poista
  5. Sulle on tunnustus mun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu paljon kiitoksia, teen sen niin pian ku mahd. :)

      Poista
  6. "hae vaan" :D:D:D:D päivän piristys,kiitos tästä!

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!