Sivut

sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Ihania vauvauutisia

Eilen sain tekstarin, että mun ihana vauva on syntynyt! <3 Ja siis kysehän on nyt siitä mun tulevasta koirasta :) Se kasvattaja laitto viestin eilen, että pennut on syntyny perjantaina ja voi että, en malta oottaa että saan oman neitini kotiin ♥ Pitäs alkaa pikkuhiljaa tarvikkeita ostelemaan ja kattelemaan, mutta eipä tässä vielä niin kiire oo, ku luovutushan on vasta joskus ihan keväällä, varmaan joskus toukokuussa.

Ja sieltähän synty tarpeeksi monta narttua, että saan sieltä itsellekki yhden sellaisen. Sitä mä vähän pelkäsin, että jos syntyyki vaan yks narttu vaikka (koska se omistaja ottaa itselleen yhden nartun) niin en sitte sais sellasta ja urosta en tähän taloon oikeen viitti ottaa, enkä nyt muutenkaan urosta halua :)
Mutta se pelko oli turha.

Oon happy! ♥

8 kommenttia:

  1. Jos sua kiinnostaa, niin mulla on ylimääräinen pentupanta ja hihna. Panta on mustaa nahkaa, n. 1cm leveä, ja hihna on musta kangashihna, jossa on valkoisia luun kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm täytyypäs miettiä asiaa, paljonko pidät hintaa niillä? :) Ja hei, se purkkajuttu, poistin vahingossa sen sun lähettämän sähköpostiosotteen ja yritin sun blogiin vähän aikaa sit tulla niin luki, että blogia ei löydy :O Niin en millään voinu ottaa suhun yhteyttä, niin se on varmaan mun kohdalta nyt menny :-/

      Poista
    2. En pyydä mitään. Joudutiin luopumaan meidän koirasta, ja se panta ja hihna jäi vahingossa meille, ja haluan eroon niistä, ettei tule aina surullinen olo kun katsoo eteiseen. :) Voin laittaa sulle kuvaa vaikka niistä, jos tahdot.
      No mä ihmettelinkin, kun susta ei kuulunut, ajattelin, ettei sua sittenkään kiinnostanut purkat :D Se valitettavasti meni umpeen jo. Mutta seuraavia tuotteita odottaessa. =)

      Poista
    3. Okei no laita vaan kuvia, laita vaikka osotteeseen kaoru@netti.fi kuvia, ja jos kerta ilmaiseksi ne annat niin voisinhan mä hyvinki ne ottaa.. :) Ja uskon että tulee surullinen olo! :-/ Ja joo kyllä mua ois kiinnostanu mutta tosiaan en saanu suhun enää mitenkään kontaktia niin se meni sitten siinä :-/ mutta joo, muita tuotteita odottaessa.. :)

      Poista
  2. Onnea ihanasta uutisesta! :) Meilläkin haaveillaan koirasta, mutta venyy vielä kauas tulevaisuuteen, vasta sitten kun omistetaan omakotitalo ja iso piha :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo kyllähän se on aina koiran kannalta parempi ottaa se semmoseen paikkaan, missä on paljon tilaa :) Toki riippuu koirastakin :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!