Sivut

sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Synttäreistä selvitty

Nyt no T:n synttärit onnellisesti takanapäin ja olipa kivaa ! :) Tosin mä oon nyt flunssassa ja se ei oo ollenkaan kiva juttu. Vähän arvelinki, että tuun nyt sairaaksi ku Henri on sairas ja muutama muukin tässä talossa, ja en nyt oo ollu kipee sen marraskuisen influenssan jälkeen kertaakaan. Paitsi helmikuussa (?) mulla tais olla pikkunen nuha, mut sitä ei lasketa.

Tosiaan eilen lähdin heti aamusta koskelle mun kaverin ja sen poikaystävän luokse ja iltapäivästä mentiin sitten tyttöporukalla möksälle. Saunottiin, laittauduttiin, ja juteltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä, oli tosi kivaa nähdä tyttöjä pitkästä aikaa porukalla ja ihan kunnolla ! ♥ Kahdeksan aikaan sinne mökille alko sitte tulla muutaki porukkaa, mut ei sinne silleen liikaa tullu mun mielestä porukkaa, eikä ihan ketä tahansa :) 
Joskus yhden aikaan (?) Antti ja sen kaverit tais tullakki käymään siinä mökillä ja hakemaan mut kotiin. Olin kyllä niiin sippi, kun tultiin takas kotia, pesin meikit, kaaduin sänkyyn ja nukahdin saman tien! Vähän ehkä univelkaa koska pe-la yönä nukuin 4h. Noo, se siitä.


Tää päivä onkin sitten mennyt ihan koomaillessa, en oo saanu mitään aikaseksi. Paitsi leivottua kääretortun (joka tällä kertaa jopa onnistu) ja tehtyä fetasalaatin, namm! Sunnuntai on pyhitetty aina syömiselle, näin meillä ;) 

Että sellasta meidän tai oikeestaan mun viikonloppuun :) mulla on taas tällä hetkellä suuria suunnitelmia mut toisaalta haluaakohan sitä edes uskoa siihen että ne suunnitelmat onnistuu koska yleensä ne kusee. Pessimisti ei pety :-)

Ps. Oon juonu tänään valehtelematta yli 20 lasia yhteensä jotakin juomista. Ensin ku heräsin amulla join 3 limsalasillista. Sitten ennen ku ruoka valmistu join siinä ajassa (n. 2h) join varmasti yli 4 vesilasillista. Ruuan yhteydessä join 3 maitolasillista. Ja sen jälkeen oon juonutki pitkin iltaa ihan hirveesti vettä! Illalla salaattia syödessä join 4 isoa vesilasillista vettä, ihan oikeasti tää on "sairasta" :D Onkohan mulla ollu joku nestehukka mistä en itsekkään ole ollu tietonen :D ..




18 kommenttia:

  1. mikä sun naamaa vaivaa? :D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikä sua vaivaa? :) ootko kateellinen? ;)

      Poista
    2. miks olisin sulle kateellinen? :DDD jos mun mielestä näytät vammaselta ei tarkota sitä että minä haluisin samanlaisen naaman, en ikinä! :D:D:D:D:d:

      Poista
    3. Miten must tuntuu et toi on se sama ano joka laittaa mulle jatkuvasti haukkuma kommentteja... Ihme idiootteja.

      Mut siis nättinä olet ollut! :)

      Poista
    4. Anonyymi, no voivoi ei tänne tarvii tulla mun kuvia kattelee jos niin vammaselta näytän :-) Musta tuntuu että sulla on pahasti ongelmia, ootko miettiny koskaan ammattiauttajalle puhumista? :)

      Heltsu, joo mä en ymmärrä noita :-D Mut niillä on itsellään jotain ongelmia ku tulee muita haukkumaan :) Ja voi kiitos ! :)

      Poista
  2. Mulla on tunnustus sulle blogissani :)

    VastaaPoista
  3. Ihme että ovat vielä sun kavereita vaikka puhuvat seläntakana vaikka mitä.. tsemppiä sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, meehän syöttää valheita jonnekki muualle kiitos vaan :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!