Sivut

torstai 29. maaliskuuta 2012

Valoa tunnelissa

Otsikon mukaisesti, nyt alkaa näkyä jo vähän valoa tunnelissa sillä flunssa alkaa helpottamaan :) Edelleen kyllä yskittää, nokka vuotaa ja ääni meinaa välillä kadota, mutta kuume on poissa ja olo on vähän kohentunut! Toivon mukaan pysyykin poissa taas piiitkän ajan. Henrilläkin on flunssa mennyt oikeestaan jo kokonaan ohitse, no, kestihän sitä sen reilu viikko joten aihetta olikin lähteä ! Jospa tästä pian pääsis kokonaan terveiden kirjoihin, tosin en kyllä usko että vielä hetkeen, mulle kun flunssa / nuha iskee niin se kestää yleensä vähintään sen viikon pari.

Huomenna lähden käymään mun kotona ja siivoan mun iskälle ihan kokonaan, lattiasta kattoon koko talon :) Iskällä ei varmaan pahemmin tuu siellä moppailtua, joten päätin olla avulias tytär ja mennä siivomaaan sille, ihan ilman mitään "anna rahaa siitä hyvästä" - taka-ajatuksia.


Henri on taas ollu muutamana päivänä melko kärttynen ja kuolaa erittyy taas ihan valtavat määrät. Uskallan epäillä, että kaikki johtuu taas niistä hampeista. On se vaan vallan vaikeaa noilla pienokaisilla toi hamppien teko, ihan sääliksi käy ! ♥ Tosin onhan sitä itsekki joskus tommosessa tilanteessa ollut, mutta onneksi sitä ei muista, kuinka kivuliasta se on saattanut olla !

Meillä on 8kk lääkärineuvola jo 4.4 eli ensviikon keskiviikkona, vähän kyllä ihmettelen miten niin "aikaisin" koska meillä täytyy siellä täytellä vissiin joku lappunenkin vielä, että mitä Henri osaa 8kk iässä ja eihän se ole edes 8 kuukautta ? Ihan siis. No, kaippa se ei oo niin justiinsa, mutta kyllähän sillä ois parissa viikossa aikaa vielä oppia uusia asioita ;) Henrillä on hirveä hinku liikkeelle, mutta toisinaan se ei viihdy lattialla juuri yhtään koska a) se haluaa olla sylissä b) se haluaa kävellä (taluttaen tietysti). Yleensä tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa. Myös istuminen on jäänyt vähemmälle, koska Henri ei istualteen kovin kauaa malta, kun haluaa vaan seistä ja kävellä. On menevää tapausta siis. Onko muilla ollut tämmöstä samanlaista? 

Huomenna haen varmaan H&M paketin postista, ja myös gina tricotin tilausta tässä odottelen. Mulle on iskeny joku ihme shoppailuhimo taas, jota kyllä täytyis hillitä mutta.. vielä tämän kerran (no just joo) ;)
Löysin sen mun tulevan kaasomekonkin, toivon mukaan ainakin. Tai siis huusin sen huutonetistä mutta en tietenkään vielä tiedä, että onko se mulle sopiva ja näyttääkö hyvältä mun päällä, mutta toivottavasti :) Hinta on hurjat 11€ ellei joku nyt kerkeä korottamaan taas tarjousta, toivottavasti ei..


Oon sen mekon lisäksi huutanu myös wetlook legginsit (vihdoin!) sekä yhdet bootcut-farkut jotka näytti ainakin kuvista päätellen todella, todella kivoilta ja just sellasilta mitä oon pitkään etsiny :-) Mä en tiedä mikä himo noihin bootcuthousuihin on tullu, mut rakastan niitä nykyään yli kaiken! totta kai pillifarkutki on kivoja ja niiden kanssa on kiva yhdistellä erilaisia saappaita, mut kyllä bootcutitki on vaan seksikkäät, ainaki mun mielestä. Ja riippuu tietysti kenen jalassa ne on, en nyt väitä että just mun jalassa on mutta siis monilla julkkiksilla kellä on ollu sellaset päällä niin wau ! :) Onko muita jotka tykkää käyttää bootcutteja?

Voisin tehdä tässä joku päivä sellasen postauksen missä kerron vähän minkälaisista ja tyylisistä takeista, paidoista, farkuista/muista housuista, hameista, shortseista jne tykkään :) Kuulostaisko miltään?

3 kommenttia:

  1. Sulle on mun blogissa Liebster-tunnustus :)

    VastaaPoista
  2. voi että henri on niin yli söpö! :D Minäki tein uuven blogin kun piti entinen poistaa.. :D olin etten enää kirjottele mut tästä tuli jo niin joka päivänen juttu etten mää voinu pois olla! :)

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!