Sivut

maanantai 19. maaliskuuta 2012

Vähän parempaa, nykyistä masukuvaa

Noniin hetki sitten teinkin teille sen vartalopostauksen raskauden jälkeen, mut nyt laitan tänne uuden kuvan masusta, koska sain tänään otettua paljonpaljon paremman kuvan siitä! Eli


Täytyy sanoa et mahdottoman tyytyväinen olen, koska oon nyt ehkä vielä hitusen paremmassa kunnossa masun kannalta kun ennen raskautta, mut vähintään yhtä hyvässä kunnossa. Wuhuuu!!

Taas yksi hyvä puoli lisää siihen, miksi kannattaa tehdä lapset nuorena; palautuu nopeammin! Ja se on muuten aivan totta, ei ole mun keksimä lausahdus.

23 kommenttia:

  1. oii ku sul oli ihana masu :)! Ja tosi hyvin oot palautunu :)!

    VastaaPoista
  2. No ei kyllä näy merkkiäkään, että joskus olisit raskaana edes ollut!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kyllä munkaan mielestä ainakaan mahan kohdalta, mut saan kiittää siitä eniten kyllä mun geenejä :D (en liho muutenkaan oikeen millään)

      Poista
  3. Ilmeisesti en ollu tarpeeks nuori? :D Mulla on sitä löysää nahkaa ku turposin niin paljon ni iho venähti. :/ no mut se on vaan elämää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh no ehkä muotoilin tuon huonosti, geeneistähän se on eniten kiinni :) mut nuorella iällä on siihen myös vaikutusta. Mut jokanen raskaus on erilainen, eihän sitä tiedä vaikka seuraavan raskauden aikana mä en sitten palaudukkaan siitä läheskään näin nopeaa mitä nyt :)

      Poista
  4. Epäilempä, että se on enempi ihmisen ruuminrakenteesta kiinni tuo palautuminen, kuin iästä :) Mutta olispa itselläki tuommonen vatsa :D

    VastaaPoista
  5. En mäkään vissiin ollut sit kuitenkaan tarpeeks nuori, kun mulla roikkuu tossa eturepussa vielä 8kk synnytyksestäkin tuollainen löllerö. :D En oo tosin jaksanut tehdäkkään mitään sen eteen, mutta ehkä olis vähitellen aika. :D

    Mutta ihan järkyttävän hyvin oot palautunut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh no mut niin, geeneistähän se taitaa eniten olla kiinni miten nopeaa ja helposti palautuu :) Jotkut saa tehdä paaaljon työtä sen eteen, että maha kiinteytyy ja jotkut sitten eivät juuri yhtään :)

      Poista
  6. Geeneistä kan kiinni miten palautuu :) Mun äiti saanu 5 lasta ja hoikka edelleen, vaikka vanhempi onkin :)

    VastaaPoista
  7. eihän sulle tullu kun muutama kilo raskausaikana? niin eipä kovin suuri saavutus oo sun palautuminen kun mietitään niitä kelle on kiloja kertynyt yli kymmenen tai kaksikymmentä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuli n. 4kiloa ja ne kaikki meni mahaan, että kyllä se on ollu aika suuri saavutus mun mielestä ku oon palautunu mahasta noin hyvin :) Katoppa nyt tuota 7kk sitten otettua mahakuvaa, kyllä mä oon omasta mielestäni aika hyvin mahasta kiinteytynyt :-) Ja mitä sitten vaikkei mulle tullutkaan 20 kiloa raskauden aikana? Ei se sitä tarkota etteikö se palautuminen vois silti olla saavutus.

      Poista
    2. Mun mielestä on aina saavutus kun palautuu raskaudesta tai vaikka laihduttaa ylipainoa pois :) Mullakin kerty kaikki mahaan, se kaikki 12kg ja kans omasta mielestäni mä oon palautunut tosi hyvin :)

      Poista
    3. No totta kai se on saavutus :) Tai no varmaan riippuu ihan ihmisestä, mut kyllähän se raskaudesta palautuminen on aina oma juttunsa, vaikka ois kuin hyvät geenit. Joo, sä oot kyllä kans palautunu tosi hyvin :)

      Poista
  8. Tosi hyvään kuntoon oot kyllä itsesi saanut raskauden jälkeen! Itsellä on vielä tuohon matkaa=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, omastaki mielestä oon kyllä masun puolesta ainakin ihan hyvässä kunnossa :) Tsemppiä sulle palautumiseen, jos nyt niin voi sanoa :D

      Poista
  9. Löysin iltalehden sivuilta vatsasi. Tiesitkö jo? :) http://www.iltalehti.fi/nainen/2012042715506786_na.shtml

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!