Sivut

lauantai 3. maaliskuuta 2012

Huomenta

Kävin äsken käyttää pissalla Antin porukoiden koiran ja voi että miten ihana ilma ulkona onkaan! Aurinko paistaa ja kylmäkään siellä ei oo, plussaa myös se, että siellä ei tuule paljoa yhtään :) Heräsin taas tänään mahakipuihin, mutta niille löyty syy kyllä tänä aamuna. Myös niille toissapäiväisille. Inhottava ku selkäki sanoo sopimuksen irti, ku on niin kipeetä, mutta toivottavasti tää tästä pian helpottaa, oon todella huono ottamaan mitään särkylääkkeitä. Saatan kärsiä päänsärkyäki yli vuorokauden vaan sen takia, etten halua ottaa lääkettä. Ehkä siitä syystä, että joskus oon joutunu ottaa monta päivässä (lääkettä) eikä ne siltikään oo auttanu, on jääny ehkä vähän huonoja muistoja tms :)

Näistä kuvista mitä otin ei kyllä ees huomaa kui paljo täällä oikeesti paistaa aurinko, mut
otimpahan taas maisemakuvia part ... ? :D

 Täksi päiväksi ei oo mitään erikoisempia suunnitelmia, mutta millompa niitä ois? ;) Aion käydä ostamassa jotain herkkuja ja varmaan vois jonku leffan kattoa, jos jaksaa. Mä oon tosiaan ollu menossa jo nyt viime aikoina ennen kahtatoista nukkumaan, tosin viime yönä jaksoin valvoa jopa puoli kolmeen! Paitsi että, empähän ihan kokonaan jaksanu, torkuin tässä sohvalla Antin vieressä ku Antti katto leffaa. Reilua, "katotaan tänään yhessä joko leffa ku ei olla pitkään aikaan katottu" (ja ton repliikin sanoin minä) ja sitten se oon mä joka nukkuu sen leffan aikana. Sattuuhan sitä ;)

Eilen oli huippukiva päivä, Henriki oli niin hyvällä tuulella koko päivän :) On jotenki energisempi olo nyt ku kevät on tulossa ja ku aurinko paistaa, tuntuu että sitä energiaa riittäis vaikka mihin :) Ehkä mua illalla väsyttääkin niin paljon ku päivisin touhuilen kaikenlaista ja käytän kaiken energian Henrin kanssa puuhasteluun ja olemiseen :) Toisaalta hyvä niin.



Tähtisilmä <3
 Henristä on tullu jotenki niin "iso" poika :) Tai siis, sen meno on nykyään ihan erilaista mitä esim. muutama kuukausi sitten. No sehän on sanomattaki selvää, mut en vaan voi ymmärtää miten nopeaa aika menee! Varmaan tuttu lause jokaisen äidin suusta toi ;) Mutta siis se on nykyään paljon enemmän liikkeessä, ja se nykyään osaa valikoida tutut ja tuntemattomat ihmiset hyvinkin tarkkaan. Kaippa se tähän ikään kuuluu ja ymmärrän sen hyvin. :) Äitin poika <3 (nykyään jopa myös mun poika, ennen se oli että isiii, mutta nykyään se alkaa olla että äitiii)

Henrin kanssa on nykyään niin helppo puuhastellakki, kun nykyään se ymmärtää jo lelujen päältä jotakin ja osaa leikkiä niillä yllättävän fiksusti ton ikäseksi :) Eilen Antin äiti oli ostanu Henrille semmosen lelupuhelimen mistä kuuluu kaikkia ääniä, ku painelee nappeja. Voi että Henri tykkäs ;) Henrillä niin kiinnostaa kaikki puhelimet ja tommoset elektroniset jutut (no ompa yllätys..) ja se tykkäis aina rämplätä mun ja Antin puhelimia, esim. jos kirjotetaan viestiä tai soitetaan jollekki. Henrillä on myös oma puhelin, siis ihan oikea kännykkä, joka on tosin ruutu pimeänä koko ajan, koska se on rikki. Mutta eihän se niin hauska oo ku ei oo näyttövaloja tai mitään, niin pitihän se saada ikioma puhelin mistä kuuluu musiikkia jne ;) Nykyaikaa.


Oon niin onnellinen ton pienen palleron äiti että ei voi sanoin kuvailla <3 Kyllä tosiaan joskus arki on raskasta, varsinki sillon ku Henri sairastaa tai muuten vaan on tosi kiukkunen että mikään ei kelpaa ja nukkuu huonosti, mutta onneksi suurimmaksi osaksi arki Henrin kanssa on ihanaa ja sen kanssa on niin ihana touhuta kaikenlaista :) Uhmaikää odotellessa! :D

Asiasta toiseen, pitäs alkaa Henrille kattomaan jo pikkuhiljaa välikausihaalaria ja muita kamppeita. Toppahaalari nyt vielä menee joo jonkun aikaa, mutta pian ku alkaa loskakelit ja asteet menee plussan puolelle, niin ois jo varmaan aika siirtyä välikausikamppeisiin, ehkä huhtikuussa (?) jossain vaiheessa. En tiedä vielä yhtään, että minkälaisen välikausihaalarin Henrille hankkisin ja mistä, mutta onhan tässä aikaa miettiä ja katsella :)


Ensviikolla mennään Henrin kanssa varmaan taas koskelle ku sinne tulee mun isoveli (tai toinen niistä) ja sitten isosisko lapsineen. Ja viikonloppuna tulee sit mun isosisko L Oulusta sinne, ja myös mun toinen isoveli M sen tyttöystävän kanssa ja EHKÄ mun yks siskoista vielä, M. On kyllä kiva ku taas pitkästä aikaa kaikki sisarukset kokoontuu samaan aikaan kotiin niin näkee kunnolla taas :)

Mutta nyt mä en keksi enää mitään muuta kirjotettavaa, joten mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille, toivottavasti joka puolella Suomea on näin hyvä ilma ku täällä ;)

8 kommenttia:

  1. ai kävit käyttää antin pissalla :D:D::D:D:D:D:DD ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en kyllä sitä tuossa tarkottanu, mutta siitä saatto ymmärtää asian noin :D

      Poista
  2. Asutko sää tappikoskella?

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus :) Tuli hyvälle mielelle!Voi kuule, tosta kännykkäasiasta. Meidän tytöllä on ollu kännykkäfetissi puolivuotiaasta asti :D Sen pitää saada AINA kännykkä! Kosketysnäytölliset ei neidille kelpaa, kun ei saa näpytellä :D Sitten se aina muka puhuu mummun kanssa, istuu jalat ristissä, otsa rypyssä ja puhuu niin vakavana omia asioitaan :) Ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos taas :) Heh se on jännä miten noi puhelimet vetää puoleensa noita vauvoja :) Ja isompiaki lapsia ;D

      Poista
  4. Se on tosi hassua, miten melkeen kaikki vauvat tykkää noista puhelmisista :D Me kans annettiin Jasperille rikkinäinen oikee puhelin kun se tykkää hirveesti niistä, mut silti se aina haluaa toimivan oikeen puhelimen :D En enää viitsi näyttää sille mun omaa puhelinta kun siitä tulee hirvee huuto jos en anna sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :D Joo niin Henriki haluais leikkiä mun puhelimella mut en enää kehtaa myöskään antaa sitä, pääsee kauhea itku jos erehtyy ottaa sen pois :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!