Sivut

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Pikaiset kuulumiset

 Väsymys on ihan kamala, joten en jaksa mitään maratonpostausta tehdä mutta siis.. tänään on ollu kyllä melkonen päivä, aamu alko aika huonosti ja ei se alku päiväkään sen parempi ollu, mutta onneksi iltapäivää ja iltaa kohden mieli vähän parani .. :) Kävin tänään taas kahdesti vaunulenkillä ja sää on ollu kyllä aivan hirveä.. Lunta tuiskuttanu tosi paljon ja kauhea tuuli, ei sekään kulkua paljon helpottanu miten paljon tuisku oli puskenu lunta tielle ja aura-auto ei ollu vielä käyny. Ei hyvä siis, mutta päästiinpähän silti eteenpäin, vähän töitä mullekki .. ;)

Iltapäivällä täällä kävi Antin ja niiden koiraa varten sellanen kouluttaja. Pekolla kun on sellanen huono tapa haukkua ja rähistä vieraille, joka pitäs saada pois ja täällä kävi kouluttaja antamassa vinkkejä tilanteeseen ja pekon kanssa pitäs niitä sitten tehdä. Mut se siitä.

Koska mulla ei oo mitään muuta kuvaa minkä tähän voisin laittaa niin... 


.. siinä ois yhenlainen ;) Se on siis mun ja Antin Antin volvo. Paitsi että kyllä siitä taitaa syksyllä tulla mun auto kun mä sillä kouluun kuljen ja Antti kulkee töihin toisella autollansa. Ja tää on aika varma juttu ! Hah. No en omi kuitenkaan tuota itselleni ;) oon muuten niin tunari ton auton suhteen. Oon rikkonu nyt lyhyen ajan sisällä sieltä kaks juttua, joiden nimeä en nyt tähän hätään keksi mitä ne on, mutta voi voi että ihminen osaa olla tyhmä ! Ja ne on puhtaita vahinkoja ja huolimattomuutta ollu, että niin on päässy käymään. No, kaippa ne saa korjattua .. :) (toivottavasti)

Vaan nyt mulla ei kyllä oo mitään muuta sanottavaa, varsinkaan ku oon näin väsy. Olisin ollu valmis nukkumaan jo yli tunti sitten, mutta en vaan oo malttanu mennä, oon mm. tehny sitä suuren suurta hääpostausta (unelmahäistä) ja järkänny teille pientä ylläriä, nimittäin piakkoin on tiedossa arvontaa jos hyvin käy, mutta vielä en kerro asiasta sen enempää, sitten näette ! :)

5 kommenttia:

  1. Meillä oli ennen Jessicaa samanlainen auto ! : ) Mut sit Jessica ilmotti tulostansa ni vaihettiin Volswagen Passatti farmariin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh aijjaa :) Mekin (tai Antti) aikoo kans vissiin vaihtaa tuon, mutta ei mihinkään farmariin silti. :) Ainakaan vielä ei tarvita sellasta :)

      Poista
  2. Laura mää niin tahon tuon volvon. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mahtaa olla aika arvokas ku antti vissii laittanu tuota jonku verran? :) Syksyllä on viimestään auton laitto. :P btw mulle soitettii sieltä kuusamon vuokrataloilta. :D hihihihi...

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!