Sivut

torstai 8. maaliskuuta 2012

Hajuvedet

Ajattelin joskus vähän saada vaihtelua näihin mun postauksiin ja esittelen tässä nyt mun hajuvedet, mitä omistan. Jos hajuvesijutut ei kiinnosta, suosittelen olemaan lukematta tämän postauksen :)

Jeanne Arthes - You & me

Puma Jam Woman

Dior - Addict

Avril Lavigne - Wild roses

Naomi Campbell - Wild kisses

Puma - Urban motion
Givenchy - Very irresistible

P♥I♥N♥K Hearts

En tiedä miks oon kuvannu tän väärinpäin mut joo, tämä on Puma - Animagical woman

Lacoste - Touch of pink
La Rive - Love Dance

Siinä ne nyt ois. :) Mulla on vielä noiden lisäksi vielä eräs Puman hajuvesi, mutta en löytäny sitä mistään niin en voinu kuvata sitä. Mutta lisään sen tähän postaukseen heti kunhan löydän sen :)

Tuoksuista sen verran, että mä kyllä tykkään käyttää hajuvesiä. Käytän niitä päivittäin, vaikka en käviskään missään, tai siis että olisin vaan pelkästään kotona. Tykkään kaikista makeista tuoksuista tosi paljon, ja käytän aikalailla noita "halppishajuvesiä", lukuunottamatta lacostea ja dioria. Ja niinku huomaatte, aika paljon multa löytyy Pumaa ;)

6 kommenttia:

  1. Sä omistat paljon hajuvesiä :D Mä omistan vaan yhden,joka on ihan lemppari ja sitä ei saa kaupoista vaan mun äiti tilaa sitä aina jostain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin no onhan nuita kertyny, mut joskus on ollu enemmänkin :) Aijjaa, mut ois kyllä oikeestaan "helpottavaa" jos ois vaan yks hajuvesi, niin ei ois vaikeuksia valita mitä tuoksua haluaa laittaa :D Mut mä kyllä rakastan kaikenlaisia tuoksuja ja haluankin hamstrata itelle aina kaikki mahdolliset. :D

      Poista
  2. Kauhee hinku tuli saada uusia hajuvesiä!Sinä senkin! :D Hei, tuli muuten täs mieleen, et oon itekki Pohjanmaan flikkoja, etelämmästä vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! :D Aijjaa, mistäpäin jos saa kysyä? :)

      Poista
  3. Hirmuna hajuvesiä siulla! Miulla ei oo, kun vaivaiset 3 :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan noita kertyny ihan mukavasti :) No on se seki jotain! ;)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!