Sivut

torstai 15. maaliskuuta 2012

Holaa!

Jostain syystä nää mun kirjotteluajat ajottuu aina myöhään illalle,  mistäköhän syystä .. ? ;) No, nyt on ehkä kunnolla aikaa paneutua tähän kunnolla (jos on).

Tänään on ollu kyllä onnistunut päivä (tai no, nyt ollaan jo eilisen puolella) :) Kaikki on menny tänään niin sanotusti putkeen. Henri on nukkunu hyvin päikkäreitä, syöny hyvin ja ollu reippaalla ja iloisella tuulella, ja me käytiin Antin pikkusiskon ja äidin kanssa PartyLite-kutsuilla mun siskon luona :) Mitään kynttilöitä tms ei tullut osteltua, vaikka oisin kyllä voinu kaikki tuoksukynttilät viedäkki tänne kotia! Ne tuoksuu niiiiin hyvälle ettäh! No, ehkä sitten ens kerralla jos ois vähän enempi varaa tommosiin ;)


Oon myös potenut tänään bad hair day:ta ja bad face day:ta. Mutta nooh, niitä tulee ja menee. Ensviikon lauantaille on tiedossa kyllä huippujuttuja jos nyt kaikki menee vaan suunnitelmien mukaan, nimittäin mun hyvän ystävän 18v synttärit! Jesjes. Niitä ois tarkotus lähteä juhlimaan :) En yhtään tiedä kyllä mitä vois ostaa lahjaksi, mutta enköhän mä jotain keksi! Sitten mun muiden ystävien 18 syntymäpäivät on heinäkuussa ja elokuussa. Ja heti perään mulla sitten syyskuussa. Kyllä on juhlaa tiedossa, hehe.

Ai niin, tänään löysin mun isoveljestä tehdyn jutun tuolla netissä, eli ne joita nyt kiinnostaa toi juttu niin menkää lukemaan se tästä linkistä. En oo hirveästi mun blogissa sisaruksista mitään mainostanu enkä nimiä kertonu, mutta kai mä tätä juttua voin mainostaa :)


Anteeksi erittäin huonolaatuisesta kuvasta (meinaan tota ylläolevaa), en tiedä miksi tuosta tuli tollanen mutta syytän valotusta ;) Kuitenki, en tajua miks Henrillä nykyään on joka kuvassa tommonen ":O" ilme :-D hassu pieni poika ♥ Ja mua jännittää niin paljo, että millon Henri lähtee liikkeelle, se ei nimittäin kaukana ole se! Se harrastaa nykyään sängyllä kierimistä (valvotusti of course). Siis sitä, että se kierähtää ensin massulleen, sitten takas selälleen, ja taas massulleen jne.. Sitten se tippuiski jo lattialle jos siinä ei ois ketään varmistamassa. Että semmonen poika meillä ;)

Henri söi myös tänään ekaa kertaa lohta perunan seassa. Siis ihan lohikeitosta otettua lohta. Ja voi miten paljon se siitä tykkäs! Herrrkkuruokaa Henrin mielestä.
Ja nyt on pikkuhiljaa alkanu ällöttää noi tietyt purkkiruuat, nimittäin jossai Semper-merkkisessä "kanaa ja kasviksia" - soseessa oli joku kauhee valkonen rasvakerrostuma siinä soseessa ja jotain ihme palasia (vaikka 5kk ikäisten soseessa EI sais olla viel sellasia) ja sitten siinä makaroonia ja kanaa - soseessa on ollu kananruston palasia ja joku kova valkonen palanen, muovia tms? No ei ehkä muovia mut joku tosi kova se oli. Mä en ymmärrä, miten ne oikeen valmistaa noi soseet? Enää ei meidän talossa syödä kanaa ja makaroonia..

6 kommenttia:

  1. Tuli noista purkkiruoista mieleen et ite en varmaan ikinä ostanu muita kun pilttejä. Aina aattelin et noi muut on tehty jossain muualla kun suomessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä ne piltit on vaan parhaita :) Ja muksu. Ne kun on tehty Suomessa. Mäki ostin ekaa kertaa tuota Semperiä ja sen jälkeen ku sen purkin avasin niin katoin että joo en osta enää ikinä ees kokeiltavaksi mitään muuta ku suomalaista :) Se oli eka ja vika kerta ku ostin EI-suomalaista ruokaa :D

      Poista
  2. Mä oon kans huomannu et nois halppis purkkiruuissa on kökköjä tai vastaavasti ne on tosi löysiä ne soseet...

    VastaaPoista
  3. ONKO TOI KUVASSA OLEVA MIES SUN VELI?! :D Tänne kiitos! :DD hha.

    Ja niin sitten asiana, noista purkkiruuista niin ite käytän vaan muksun ja piltin ruokia koska jotenkin tuntuu että ne on ainakin laadukkaita. Tosin purkki ruokia meillä ei syödä kun vaan sillon kun ollaan muualla kun kotona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se mun veli :D Hahaa :D

      Joo meki käytetään nykyään vaan pilttejä ja joitain muksuja taitaa olla meilläkin, mut esim. nuo Semperit vaikutti tosi huonoilta enkä kyllä enää koskaan osta niitä.. No, espanjalainen tuotehan se onkin. Koska suomalainen se on vaan parasta ja luotettavinta. :) Juu meilläki aletaan nyt pikkuhiljaa vähentään purkkiruokaa, kyllä Henri nyt päivisin syö jo kotiruokaa sen verran et me muussataan pottua sille omaan maitoon totta kai ja söi se eilen lohtaki ekaa kertaa :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!