Sivut

maanantai 12. maaliskuuta 2012

Sunday

Eilen, sunnuntaina (tänäänhän ollaan jo tunnetusti maanantain puolella..) oli mukavan rento päivä :) Käytiin vaunulenkillä ja pieni pulkkailureissu, käytiin kaksistaan kaupassa Antin kanssa, tein aivan hirrrrveen maukasta fetasalaattia (niinku lauantainakin, mutta minkäs teet ku se on niin hyvää ja terveellistä!) ja hmm mitä sen lisäksi.. no kunhan ollaan vaan löhöilty ja mä oon tuhonnu Daim - suklaalevyä. Oikeasti, nyt saa tää herkuttelu loppua. Muuten oon kyllä ihan hyvin pystyny olee syömättä, mut viime viikko meni ihan överiksi. Söin joka päivä valehtelematta jotaki herkkua, oli se sitte munkkia tai karkkia tai sipsiä tai niitä kaikkia. No, siltikään mun paino ei oo noussu yhtään, mut eihän se nouse vaikka kuinka paljon herkuttelisin. Tulee silti vaan itelle niin inhottavan turvonnu ja sellanen "läski"olo, varmaan just hiilareiden takia.

En ymmärrä miksi mua on nyt lähiaikoina haluttanu niin paljon makeaa, tää on jo outoa! Ainahan ne herkut on maistunu, mutta ei kyllä piiitkiin aikoihin näin hyvin.. Viimeks varmaan sillon ku Henri oli pienenpieni vauva ja oli paljon niitä yöheräilyjä ja ku imetin sen lyhyen pätkän, niin sillon. No, jospa tämäkin tästä ;)


Tänään oon myös nyt illalla fiilistelly Guettaa ihan kunnolla, koska todennäkösesti me lähdetään sitä sitten elokuussa katsomaan, jeee!! Mutta tuosta lisää tänään myöhemmin, päivällä, kunhan tiedän että ollaanko saatu liput ja sitä rataa. Toivottavasti nyt saadaan koska oishan se nyt niiiin huippua päästä näkemään David livenä :) Ja myös siis Skrillex, joka esiintyy myös perjantaina, mut siitäkin enemmän sit myöhemmin.

Mulla on kauhea shoppailukuume, mut nyt järkikin sanoo sen, että ei oo paljoa varoja nyt ostella mitään vaatteita, kun se koira tulee sillon toukokuussa. Siihenhän menee yli tonni, kun eka se koira maksaa, ja siihen kaikki tarvikkeet ja rokotukset ynnä muut. Sitten totta kai myös ruuat sun muut koko ajan. Mutta ei tässä silti missään rahapulassa olla :) Onneksi.

Tää on nykyään joku Henrin irvistysilme :D

Mutta ei mulla taida tällä kertaa sen kummempaa asiaa olla, tänään myöhemmin tosiaan tuun sen festaripostauksen yhteydessä sitten uudestaan kirjottelemaan ja muutenkin jos jotain keksin .. :)

2 kommenttia:

  1. Voisit tehdä kotipostauksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä asun täällä Antin kotona niin en kehtaa alkaa kuvailemaan täältä sisältä ainakaan kovin paljoa ku ei tosiaan oo mun koti, niin en tiedä haluaako Antin vanhemmat, että tänne nettiin laittelen kuvia niiden kodista :) mut sitteku on oma koti niin teen varmasti postauksen!

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!