Sivut

tiistai 6. maaliskuuta 2012

David Guetta

Vihdoin se tapahtuu.

Kuva lainattu täältä
David Guetta tulee Suomeen ! En pysy housuissani. Oon halunnu nähdä Davidin siitä asti, kun ekoja kertoja ton kyseisen tyypin musiikkia kuulin. Maanantaina alkaa kello 9 lipunmyynti ja yritän nyt tässä kuumeisesti saada jotain kaveria mulle tonne keikalle, Antilla ei varmaan niin paljoa kiinnosta, että lähtis sinne mun kanssa jammailemaan, mutta kysyin nyt alustavasti mun isoveljeä ja yhtä mun kaveria.

Ois kyllä niin mahtava juttu päästä näkemään toi tyyppi ihan livenä, ja kuunnella sen musiikkia ihan livenä, nähdä se siellä lavalla pomppimassa dj-kopin takana. Mahtavuutta! Mutta ei saa nuolasta ennen ku tipahtaa, en tiedä yhtään vielä varmaksi pääsenkö tonne, mutta ei se nyt ihan mahdottomuuskaan oo päästä. 

Toivon todella että saan tonne kaverin, sitten vaan maanantaina lippuja tilailemaan!
Muita, jotka on innostuneita tästä kyseisestä dj:stä? ;)

6 kommenttia:

  1. Mä meen aivan takuulla kattoon tota jos vaan pääsen :) toivon mukaan pääsen.. oishan se nyt huippuu nähdä toi jätkä livenä :) !! meinaatko ostaa maanantaina liput?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ois joo tosi huippua :) Meinaan varmaan, jos nyt saan tonne jonku kaverin kenen kanssa lähteä kattoon :)

      Poista
  2. Jos lippui myydään vielä myöhemmin niin ehkä ois mennä :) ja jos ne ei oo älyttömän kalliit kun ei toi mun suosikki ihan kuitenkaa oo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No 60e maksaa liput tonne, vaan uskon että noi liput menee varmasti heti. Siksi pitää ollakki skarppina maanantaina klo 9 :D No toi on yks mun suosikeista ja oon aina halunnu päästä kattomaan Davidia ja nyt ku siihen ois mahdollisuus niin huhhuh, mukana ollaan :)

      Poista
  3. wuhuuu! täällä ilmottuu yks davidin kuuntelija ja mä niin haluun päästä tonne ;) pitäis vaan löytää kaveri mukaan!

    VastaaPoista
  4. Mua niin surettaa kun et pääse tonne keikalle kun niin kovasti olisit halunnut <3 Pääset nyt aitio paikalle kattoo sitä, sieltä pilvenreunalta<33

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!