Sivut

torstai 8. maaliskuuta 2012

Lempikorut

Tätä postausta toivottiin joskus mun vanhassa blogissa ja toteutan sen nyt tässä uudessa, koska edellisessä en saanu aikaseksi. Mulla on tasan neljä lempikorua, tai siis kaulakoruja. Ja niillä kaikilla on jokin merkitys. Tai siis oon saanu ne mulle tärkeiltä ihmisiltä, ja siksi ne on arvokkaita, jos ei rahallisesti niin ainakin tunnearvoisesti.


Ylläolevan leijonakaulakorun sain äidiltä synttärilahjaksi kun täytin 16. Se on arvokas siksi, koska oon saanu sen äidiltä ja nyt se on vielä arvokkaampi, kun äiti on kuollut.


Sydänkaulakorun sain mun kummitädiltä joskus ihan tosi monta vuotta sitten, oiskohan synttärilahjaksi tai sitten muuten vaan, sitä en enää muista, että miks. Mutta arvokas tämäkin.


Tämä on mun rippiristi jonka sain 19.7.2009 ja tämän oon saanu myöskin mun kummitädiltä. Selittelyjä ei varmaan kaipaa, miks on arvokas, on kyse kuitenki rippirististä ;)


Sydänkaulakorun sain mun siskolta muistaakseni muutama vuos sitten. Arvokas, koska oon saanu sen siskolta.

1 kommentti:

  1. https://www.facebook.com/profile.php?id=1445262704 miepä laitan suoraan tuon linkin, kun jos ei löydy sillä miun nimellä nii noin pitäs ainaki saada lisättyy :P

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!