Sivut

maanantai 19. maaliskuuta 2012

Koukussa

Mä oon tilannu viime viikolla huuto.netistä yhteensä 6 tuotetta. Itselle kahdet kengät ja paidan, ja Henrille kaks hupparia ja sitten yhden paidan. Voisin viettää ihan tuhottomasti aikaa (ja olen viettänytkin) huutonetissä päivittäin ja katsella vaan kaikkia vaatteita, kenkiä, asusteita sun muuta, itselle ja Henrille. Mä en oo mikään kirpparilla pyörivä ihminen, inhoan sitä hajua joka siellä on ja muutenkaan musta ei oo sinne pyörimään, koska täällä pohjosessa, ainaki tällä paikkakunnalla missä mä asun (Oulu sit erikseen) on niin huono vaatetarjontakin, että ei paljoa innosta! Eriasia jos asuis jossain etelässä, siellä saattaisin viihtyäkki kirppareilla. Mut se siitä :)


Nyt vaan odottelen, että mun huutamani tuotteet sieltä saapuu, jippii :) Oon itekki saanu nyt myytyä tuolla ihan hyvin vaatteita. Tässä vielä linkkiä mun kohteisiin.

Onko muita innokkaita huutonet ostajia ja myyjiä? ;) Tai edes jompaa kumpaa? Mitä yleensä ostatte?

7 kommenttia:

  1. http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=marikinnari&location=&bidder=

    VastaaPoista
  2. Haastetta pukkais, ellei sulta jo tämä löydy. :)

    http://rakkauttasuurimmillaan.blogspot.com/2012/03/haaste.html

    VastaaPoista
  3. ite en oo koskaan ostanut huutonetistä, mutta myynyt oon sitten vähän enemmän. Aina silloin tällöin iskee "kausia" jolloin tulee laitettua paljonkin myyntiin :)
    Ehkä sitten kun jotain todella kivaa ja kaivattua tulee vastaan niin huudan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mäkään en ennen itselle oo sieltä mitään huutanu, että myyny vaan mut nyt oon kyllä innostunu huutelemaan itelleni ja Henrille kaikkea :D Sieltä löytyy joskus todella halvalla kaikkia kivoja juttuja, niin säästää rahaa :) Ja ainaki ne vaatteet mitä mulle on sieltä tullut (ja kengät) niin on ollu kyllä todella hyvässä kunnossa. :)

      Poista
  4. täällä on yks :) ostelen suurimmaks osaks vaatteita Janessalle, mut välillä tulee osteltua myös itelle vaatteita, leffoja yms. oon myös myynyt tosi paljon ja oonkin nykyään tehomyyjä :) tosin tällä hetkellä myynnissä ei oo kun 2 vaatetta, kun suurin osa meni kaupaks live-kirpparilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan :) No mä en tehomyyjä vielä oo, kaukana siitä varmaan heh mut oon joitain vaatteita saanu kyllä myytyä :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!