Sivut

maanantai 5. maaliskuuta 2012

Höpinää

Tulin taas viimesillä voimillani tänne kirjottelemaan, ku väsyttää niiiin paljon! Tänä aamuna herätys oli Henrin mukaan vähän vaille yhdeksän, ja viime yö meni miten meni.. Tai no loppuyö meni kyllä tosi hyvin, mutta alkuyö meinas olla kyllä yhenlaista hästäämistä ja rauhattomuutta, ku Henri menee unissaan mahalleen sängyssä koko ajan, ja herää siihen sitte itekki. Ja sen jälkeen aina valvoskelee jonkun aikaa, ku hankala saada uudestaan unenpäästä kiinni. Noh, sellasta se on :)

Tänään on kuitenki ollu ihan mukava päivä, kävin aamupäivällä laitattamassa ne ripsipidennykset ja tuli kyllä niiiin kivat, tosi tyytyväinen näihin oon. Ei oo luonnottomat, mutta on pituutta ja tuuheutta kuitenkin reippaasti. Näihin jää varmaan koukkuun? ;) Iltapäivästä sitte saatiin vieraiksi tänne mun sisko ja sen pojat, ja oli kiva pitkästä aikaa nähdä. Henri katteli niin innoissaan serkkupoikien touhuja, että sais kyllä useemminki nää vieraat käydä niin Henri viihtyis joskus paikallaankin ;) Sitte ku mun sisko ja lapset lähti niin lähdin käymään vaunulenkillä (lue: Henrin nukutuslenkillä) pojun ja Antin porukoiden koiran kanssa. Oli niin mahtava sää taas lenkkeillä, oli sopivan kirpsakka pakkanen, ja aurinko paistoi, ihanaa :) Ja sain Henrinki aikalailla suosiolla nukkumaan.


Oon  ollu nyt parina päivänä tosi pahalla tuulella, en tiedä miksi mutta oon vaan. Samaan aikaan tosi ilonen (tuosta auringosta lähinnä) mutta silti niin äkäpussi, varsinki Anttia kohtaan, vaikka eihän se nyt mitään oo tehny. Mulla vaan tulee jostain syystä näitä kiukkupäiviä aina välillä, mutta kelle nyt ei.

Mitään tän ihmeellisempää asiaa mulla ei sitte ollukkaan, jotenki tuntuu että aivot lyö ihan tyhjää ja ei oo edes mitään kirjotettavaa, mut se johtuu varmaan siitä että oon tosi väsyny. Taidanki tästä lähteä suoraapäätä nukkumaan, joten jos huomenna ehtis päivällä kirjottelemaan jotain, niin ois vähän enemmän energiaakin :) Koira-asia on ainaki edistyny, sen verran voin sanoa ja oon ihan innoissani :) ! Mutta siitä lisää joskus myöhemmin, nyt painelen nukkumaan!
Pst. postaustoiveita saa antaa, mulla aina välillä on ideat vähän vähissä mistä kirjotella ja mistä te haluaisitte mun kirjottelevan ? (vaikka periaatteessa itsellenihän tätä kirjottelen, mutta kun teitä lukijoita on niin haluan kuulla myös teidän toiveita)

8 kommenttia:

  1. Voi vitsi mie oon aina halunnu ripsienpidennykset, mutta en oo jotenki uskaltanu ottaa, kun pelottaa, että omatki ripset sit lähtee :S :D Laita kuvaa niistä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No muaki vähän hirvitti että lähteeköhän omatki ripset, mutta sehän riippuu ihan ripsientekijästä :) ja mulla oli niin hyvä laittaja, että en usko että mun omat ripset on lähteny :)

      Poista
  2. Niihin jää kyllä koukkuun=) Itse kävin huollattamassa niitä semmosen puoli vuotta ennenkuin raaskin luopua kokonaan. Alussa oli totuttelemista omiin ripsiin. Rupesin kuitenkin käyttämään yhden bloggarin suosituksesta NeuLash ripsiseerumia ja omat ripset on kasvanu sen jälkeen aika pitkiks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti oli totuttelemista :) Ja aijjaa, en ookkaan kuullu tollasesta seerumista, kiitti vinkistä, täytyy itelläkin sitte kokeilla sellasta :)

      Poista
  3. Hienoa, että niistä tuli hyvät! :) Onhan ne hienot, kun ne on hyvin laitettu!

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!