Sivut

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Kevätkevät ♥

Tänään on taas päivä alkanu aikas kivasti :) Kahdeksan aikaan Henrin kanssa herättiin. Antti lähti aamuyöllä sillon neljän aikaan töihin ja heräsin sitte itekki jostai syystä siihen ku Antin piti herätä, enkä meinannu sitte saada unta enää, mutta onneksi sain :) Tänään on ollu taas niin ihana aurinkoinen ilma, ettäh! Käytiin tuossa yhentoista jälkeen vaunulenkillä taas Henrin, Antin pikkusiskon ja niiden koiran kanssa. Henri nukahti aikalailla samantien vaunuihin (se oli tarkotuski) ja nyt se on nukkunu siellä n. 1,5h. Ja saa nukkua vielä tunnin. Käytiin jäällä kävelemässä, jopa minä oon nyt uskaltautunu sinne, vaikka pelkään kuollakseni jäällä liikkumista. Kyllä mua pelottaa siellä aina kävellä, mutta jotenki sitä nyt luotti ja luottaa siihen, että ei se jää sorru, ku siitä kulkee moottorikelkkoja harva se päivä, ja moottorikelkkareitillä käveltiinki.

Jotenki nyt, ku aurinko paistaa ja sää on muutenki ihana, niin tekis mieli olla koko ajan ulkona ja lenkkeillä. Ei kyllä huono homma sinänsä ;) Nyt on myös energiaa ihan eri tavalla ku sillon -30 asteen pakkasilla ku ulkona oli koko ajan pimeä ja kylmä. Kyllä vaan kevät on ihana <3 Vaikkei tää nyt ihan kunnon kevät vielä ookkaan, mut sinnepäin!


 Innostuin taas tänään räpsimään vähän kuvia ja on mulla teille kuvia niistä ripsipidennyksistäkin.. tittidii..


Siinä ne nyt on :) Ja tyytyväinen olen! Nuihin ripsiin sais kuulemma lisätä vielä ripsiväriä, mutta mä en oo kokenu sitä tarpeelliseksi, koska noi on tarpeeksi näyttävät ilman sitäki :) Ja en halua alkaa lisäämään noihin mitään ihan vaan sen takia, että noi pysyis mahd. kauan tossa tolleen, eikä alkais irtoileen. Lisäsin kuitenki luomelle luomiväriä ja laitoin vähän kajaalia, mutta noi kun hellävaraisesti poistaa niin tuskin tapahtuu mitään kovin hirveää ;) Tykkään noista ripsistä paljon ja tommosen silmämeikin kans varsinki ne näyttää tosi hyvältä. Vaikka en kyllä jaksa oikeasti joka päivä laittaa mitään luomiväriä, kajaalia, en mitään, mutta tänään halusin kokeilla miltä ne näyttää noin. Ja kivaltahan se näyttää, vaikka itse sanonkin :)


Aattelin käydä viel iltapäivällä uuden lenkin ulkona Henrin ja Pekon (se koira) kanssa. Se lenkkiki menee vähän sen mukaan laitanko Henriä enää toisille päikkäreille (yleensä laitan, että nukkuu yön paremmin) ja moneltako nukkuu, jos nukkuu. Mut eilenki käytiin viiden aikaan vielä lenkki ulkona ja siitä Henri nukku sitten kuuteen :) Ihana ku on nykyään (kopkopkop) sellanen aika selvä rytmi näissä päivissä, niin tietää suunnilleen aina että mihin aikaan Henri nukkuu ja niin edelleen. Vielä muutama kuukausi sitten ei ollu tietoakaan tämmösestä rytmistä.

Niin ja se kennel mistä oon koiraa ottamassa, niin siellä odotetaan pennut syntyväksi nyt viikonloppuna viimestään, saattaa tulla sitäkin ennen, mut viim. viikonloppuna. En pysy housuissani ! Oon ihan innoissaan ja en malta oottaa, että pääsen näkemään kuvia niistä söpöläisistä ! ♥ 8 pentua sieltä on tulossa, että toivottavasti kaikki tulee sieltä turvallisesti elossa pois ja toivon mukaan mä saan sen oman narttuni sieltä. (kuulostipa aika oudolta sanoa noin :D)



Pitäs enskuussa jo hankkia itseni autokouluun, jäiks ! Onneksi alussa on vaan teoriat, oon varmaan ihan paniikissa sitten ku täytyy ekan kerran mennä autonrattiin. Mietin tässä, että en varmaan koskaan saa ajokorttia. Ja jos saan niin onnistun heti kolaroimaan ja romuttamaan Antin auton. Toivottavasti näin ei käy. Ehkä musta tulee viel joskus hyvä kuski ;)

Nyt taidan jatkaa fiilistelyä David Guetalla ennenku täytyy Henri herättää :) Tähän loppuun vielä muutama ihanaaki ihanempi kuva äidin (ja isin) pienestä rakkauspakkauksesta



Aurinkoista päivää kaikille :)

PS.  Miialla on blogissaan menossa upea arvonta, käykääs katsomassa sitä täällä !
Myös Lurulla on blogissaan menossa tosi kiva arvonta, täällä näin !

10 kommenttia:

  1. ITsellä olis autokoulun kakkosvaihe edessä päin, itseasissa sen kaa on jo aika kiire ku kortti mennee vanhaks 6.7 ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh no sullahan täytyy se käydä nyt sitte :D

      Poista
    2. Eihän tossa vielä mikään kiire ole, mulla menee ykkösvaiheen kortti vanhaks tän kuun viiminen päivä ja sain viime viikonloppuna sen kakkosvaiheen käytyä :DD

      Poista
  2. No niin, nehän on tosi upeet!! :) Nyt mä tajusin vielä paremmin, miten kauheet ne mun ripset oli! Oikeen hävettää, että on sellasena kulkenu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustaki, kiitos ! :) Hehehe :D No laitat joskus uudestaan ne :)

      Poista
  3. Ihan kivat! :) Sillai varmaan hyvät noi ripsipidennykset et jos on ilman meikkiä niin näyttää vähän paremmalle :D Eiks silmien hierominen oo hankalaa? :D
    Mut ite lisäisin noihinkin vielä ripsaria, mulla pitää aina olla super pitkät ja paksut ripset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on :) No joo oon pari kertaa meinannu alkaa hinkkaamaan ja hieroo näitä silmiä vaan sitte oon muistanu että enhän mä voikkaan :D Mä en lisää ripsaria, ku musta nää on tarpeeks näyttävät ilmanki :) mut sehän on ihan itestä kiinni :)

      Poista
  4. Ihan superit nuo ripset vau. :) Autolla ajo on kivaa innostut kyllä, kun pääset siihe rattiin! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykkään kanssa! Kiitti :) Joo, ihan varmasti on :) innolla odotan että pääsen ajeleen!

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!