Sivut

perjantai 16. maaliskuuta 2012

Vauvakuume !

En ois ikinä uskonu, että mun suusta kuulee tän, tässä vaiheessa, kun jaloissa pyörii vasta 7kk ikäinen poika. Mutta mulla on vauvakuume! Eikä se oo mikään kovin lievä kuume. Joka puolelta tuntuu kuulevan vaan vauvauutisia ja joka puolella näkyy ultrakuvia ja söpöjä pieniä vauvoja ja nimenomaan haaveilen siitä omasta prinsessasta! Toi yks prinssi riittää, mut se prinsessa puuttuu? ;) No, onneksi järki sanoo sen että ei vielä muutamiin vuosiin toista lasta, sitten kun koulut on käyty ja kun työelämässä on ehtiny vähän aikaa olla.

Kuva täältä
 Se kuulostaa niin pitkälle ajalle. Mutta enköhän mä kestä, on mulle sentään tulossa maailman ihanin
koiravaavi ♥

Muita vauvakuumeilijoita? ;)

10 kommenttia:

  1. Täällä yksi vauvakuumeilija!

    VastaaPoista
  2. Täälläkin vauvakuumeillaan. :D

    VastaaPoista
  3. Mä oon ehkä vähän outo lintu, mutta mä en kestäisi ajatusta toisesta pikkuisesta heti toisen perään :D Kyllä mä tiedän, että mulla vaikuttaa niin paljon raskausaika ja synnytys näihin mun tunteisiin ja en ole semmoinen äiti joka selviäis täysjärkisenä kaksi vauva-aikaa peräkkäin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en mäkään nyt kyllä jaksais Henrin lisäksi toista vauvaa, vaikka vauvakuume mulla onkin :D Vasta ehkä sitten kun Henri on 3-4v niin sit vois ihan oikeestikki harkita sitä toisen lapsen tuloa :) mutta ei sitä ennen! Haluan keskittyä kunnolla nyt Henrin vauva-aikaan ja antaa sille kaiken huomioni :)

      Poista
  4. Täällä kans kuumeillaan :D Mutta jos sitä loppuvuodesta tai ens vuoden alusta harkitsis uudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiva että löytyy näitä kohtalotovereita :D Hih :)

      Poista
  5. Me jätettiin ehkäisy pois Alexin ollessa n. 5kk ikäinen, koska mä kuumeilin sillon jo hirveesti! Siinä meniki kauan ennen ku tärppäs ja nyt ajateltuna hyväkin niin, koska meillä on la 27.7 ja Alex kerkee sillon täyttämään jo melkein 1v 9kk! :) pääsee helpommalla kun toi tuholainen on isompi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa aivan :) mut ihan totta, pääsette nyt kyllä helpommalla kun Alex on jo vähän isompi :) en mäkään haluais ns. kahta vauvaa :D

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!