Sivut

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Saanko esitellä..

.. meidän pieni tyttö, Emilia ;)


.. haha, no ei sentäs. Ihan Henri se vaan on, vaikka vähän tytöltä näyttääkin ;) Ihan varsin laitoin sille tänään kaks saparoa ja kampasin noi etuhiukset tuohon eteen, ja päätin napsasta pari kuvaa talteen. Ihan vois kyllä tytöksi luulla, mutta onhan se Henri niin sievä vauva.. ♥ Henri ei tajunnu jutun ideaa, ihmetteli vaan että mitkäs ne tupsut sen päässä oikeen on.. Heh.

No asiasta toiseen jälleen, innostuin tänään taas lakkaileen kynnet tällä kertaa eri värillä ku viimeksi. Viimeksi oli sellanen vaaleenpunanen, kimalteleva väri ja nyt oli sitte violetti samanlainen. Tosin ei se nyt kauheen hyvin tossa kuvassa erotu, luonnossa sit vähän enemmän, mutta saatte nyt joitain mielikuvia tästä minkälaista se kynsilakka on;


Ja ei, en oo sitte mikään mestari lakkaileen kynsiä ja tossa kuvassa mun kynnet on aika epätasaisetkin koska en oo viilaillu näitä piiitkiin aikoihin! Rakennekynnet haluttais ihan hirveesti ottaa, tai edes jonkunlaiset tekokynnet, mut en kyllä tiedä jaksanko alkaa kaupan tekokynsien kanssa säätämään mitään, koska ne irtoilee tosi herkästi. Ja rakennekynnethän tunnetusti maksaa.. Ja nyt ei kauheesti oo mitään ylimäärästä millä tuhlailla, paitsi että sen verran ylimäärästä oli, että maanantaina mä meen ottaa ripsipidennykset, jeeee!! Oon jo pitkään halunnu koittaa, että minkälaiset ne ois ja maanantaina mulla on aika sitte yhteen kampaamoon missä mun tuttu tekee ne mulle.

Mutta tän enempää puhumatta lähden nukkumaan, ainaki torkkumaan aluksi tuohon sohvalle (muodon vuoksi katon muka Antin kans telkkua) koska mulla ei pysy kohta enää silmät auki ollenkaan. Toivottavasti Henri antaa tän yön nukkua, koska oon ihan rättipoikkiväsynyt :) 

7 kommenttia:

  1. Kyllä on niin hurmaavat silmät teidän pojalla :)
    Jeee!Mä saan ens viikolla geelikynnet! :) Mulla ei oo toivoakaan, että saisin omat kynnet noin pitkiksi, kun sulla!Et sä edes tarvii rakennekynsiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli hetken aikaa ripsienpidennykset...ei ollu mun juttuni ei. Laittajasta kyllä vissiin paljon kiinni. Mulla (pakko sanoa suoraan) oli tosi huono laittaja. Se oli tehny vasta muutamat, kun laittoi mulle. Ne sojotti aivan mihin sattui ja oli harvat ja aivan liian pitkät vaikka pyysin seuraavalla kertaa laittamaan lyhyemmät. Oikeesti, ne vaan rumensi mun silmät. Mä toivotan onnea, et sulla on hyvä laittaja :)

      Poista
    2. Joo niin sillä on, sellanen nappisilmä se on ♥ Oi että, mäki haluan! No mulla pituutta kyllä riittää joissain kynsissä mut ne liuskottuu tosi helposti ja menee semmosiksi huonoiksi, niin en tykkää yhtään.. Mutta rakennekynsiä mulla ei kyllä ihan hetkeen taida olla varaa joten pakko tyytyä näihin mitä on.. :)
      Ja noista ripsipidennyksistä, mulla onnistu kyllä todella hyvin ne ripset :) Tai siis että tykkään tosi paljon näistä ripsistä, ei oo liian pitkät eikä liian lyhyetkään. Ja nää ei ainakaan sojota mihin sattuun vaan oon kyllä super tyytyväinen :) mut tottahan se on, laittajasta kiinni ja mun kohdalle sattu kyllä tosi hyvä laittaja :)

      Poista
    3. Hieno juttu! :)
      Ei mun tarvii pulittaa niistä kynsistä, kun 45 e! :) Ei mulla todellakaan muuten varaa olis! Enkä mä oo miehelle kertonu mitään:D Tuun vaan reippaasti, sitte uusien kynsien kanssa kotiin! :)

      Poista
    4. Jeps! :) No ei oo kyllä paha toi 45e :) Täällä maksaa 90e rakennekynnet, tai ainaki tuolla missä laitoin ripsipidennykset, en sitten tiedä kuinka paljo eri kampaamossa maksaa. :) Heh, niin se pitää, ei sitä miehiltä aina kannata kaikkea kysyä ;D

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!