Sivut

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Kaasomekko

Mun sisko tossa muutamia päiviä sitten ilmotti, että mekon ei tarvitse olla vihreä / vihertävä. Huh, mikä helpotus, nimittäin en oo totta puhuen löytäny yhtään kivaa mekkoa (SUOMESTA saatavaa) mikä ois väriltään vihreä. Beigejä, vaaleanpunaisia, ruskeita ja pinkkejä mekkoja sen sijaan on löytynyt ja paljon ! Ensin mietin, että nyt, kun mekon ei tartte olla vihreä, pukeudun pinkkiin / vaaleanpunaiseen. Sitten aloin miettimään, että jos tällä kertaa tekis poikkeuksen. Tällä kertaa en pue päälleni pinkkiä, tai vaaleanpunaista. Ne värit on niin nähty mun päällä, ja tällä kertaa päädyin ihan toisenlaiseen väriin; ruskeaan / beigeen.

Oon selaillu monia nettisivuja netissä, mistä sais juhlamekkoja. Mutta missään ei oo yksinkertaisesti ollu vaan niin kivoja, ku nelly.comissa. Nelly:ssä on edullisia, mutta todella kauniita ja hienoja juhlamekkoja. Oon tutkistellu nyt mekkoja ja löysin sieltä pari päivää sitten kaksi todella ihanaa mekkoa, jotka nyt on valitettavasti siinä tilassa, että "Tuotetta ei löytynyt", eli ne on loppunut. No, ei auta kun etsiä uutta mekkoa ja yhden ihan kivan oon löytäny, mut en tiedä onko tuo vähän liian tavallinen ja yläosa ei oo ehkä ihan mun makuun. Mutta tuo on kai yksi vaihtoehto.

Kuva nellyltä


Onko teillä lukijoilla mitään sivustoa suositeltavana, mistä löytyis suht. halvalla juhlamekkoja ja mielellään sellasia, missä ois näitä beigejä / ruskeita / rusehtavia värejä? Jos on, niin vinkatkaa siitä mulle, apu tulee nyt enemmän kun tarpeeseen.

Miksi päädyin tähän? No, muillakin kaasoilla (eli mun siskoilla) on aika neutraalin väriset mekot, (toisella siskolla taitaa olla jokun vaaleanvihertävä (?) ja toisella beige) joten halusin sitten itsekkin neutraalin, en halua erottua joukosta mitenkään ylivoimaisesti .. ;) Ja kun aloin miettimään, niin kyllähän se beige/ruskeakin näyttää tosi hyvältä, kun käyn ottamassa vielä ennen häitä suihkurusketuksen ja kun on tummat hiukset, niin uskoisin että se yhdistelmä sopii hyvin yhteen, vai mitä mieltä te ootte? ;)

Tämmöseen tulokseen oon siis tullut ja nyt vaan pitäs löytää Se Oikea mekko ! Kengätkin on hakusessa, yhdet beiget korkokengät mulla on, mutta itseasiassa ne on nyt myynnissä huuto.netissä mulla, koska ne on mulle vähän liian isot. Mutta kenkäpostaus tulee sitten erikseen :)

Ps. Lisäsin toissa päivänä taas muutamia uusia juttuja huuto.nettiin, käykäähän katsomassa ja huutelemassa jos jotain mieluista löytyy :) Pääset sinne tästä

6 kommenttia:

  1. me löydettiin isosiskon häihin yllättäen ihan täydelliset mekot yourfacesta! ei ehkä sieltä halvimmasta päästä mutta tosi söpöjä! Ehkäpä jostain löytyy tehtaanmyymälä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitti vinkistä, täytyypäs katella! :) Jospa löytyis! :)

      Poista
  2. http://www.missselfridge.com

    Tuolla on aika usein ihania mekkoja ja sitten tietenkin Asoksella on laaja valikoima vaikka minkälaisia. Mä tilasin kans oman kaason mekkoni muutama viikko sitten Nellyltä, tilasin sovitukseen sieltä aika paljonkin mekkoja=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitos vinkistä myös sulle :) Asokselta en oo hoksinu käydä katsomassa, pitäs käydä kyllä :) Ja joo nellyllä on huiput mekot, itsekki oon tilannu sieltä ihan arkikäyttöön ja tykkään kovasti :)

      Poista
  3. Juhlamekon löytäminen on kans sellanenkin haaste...Pitäis olla oikeen värinen, justiin sopiva, pitää sopia joidenkin tiettyjen kenkien kanssa, eikä hintakaan sais olla kova! Onneks ei oo vissiin mitään juhlia tulossa:D
    Onnea mekon etsintään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on todellakin HAASTE.. :D Löytäs nyt vaan suosiolla jostain jonkun kivan mekon :) ja sitte vielä kengät ja laukkuki pitäs löytää, huhhuh :D Kiitos kuitenkin :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!