Sivut

torstai 8. maaliskuuta 2012

Vaatteita myyntiin

Tänään kävin vihdoin ja viimein taas mun vaatekaapin läpi, ja pistin taas sellaset määrät vaatteita kirppikselle, että huhhuh.. Ja myös huutonettiin meni osa vaatteista, ne uudemmat ja paremmat. Mä en ymmärrä mistä noita vaatteita oikein on tullut? Turhia siis.. No, nyt on hyvä syy ostella taas uusia kun vaatekaappi huutaa suorastaan huutaa tyhjyyttään ;) Huuto.nettiin lähti ihan reippaasti tuotteita, tässä on linkkiä mun myyntikohteisiin, käykäähän katsomassa ja huutakaa sieltä jotakin, jos löytyy jotain kivaa :)

Kävin myös pitkästä aikaa mun farkkuvaraston läpi ja näytän nyt teille täällä ennen ja jälkeen kuvia, mitä tapahtuikaan mun farkkuvarastolle..

Nämä sieltä kaapista lähti huspois huuto.nettiin myyntiin..

.. ja nämä sinne jäi!

Nakkasin nyt ihan rankasti vaan semmoset farkut pois, mitä en enää käytä. Tai sellaset, mitkä on isoja. Mietin monien farkkujen kohdalla (noista jotka laitoin myyntiin) että "ehkä nämä vielä joskus on sopivat, eikä liian isot.." mutta ehkäpä siihen voi mennä vähän aikaa ja ehkäpä sillon vois harkita kokonaan uusien farkkujen ostamista :) Mutta oon nyt kyllä tyytyväinen, että sain järjesteltyä kunnolla vaatekaappia. Vielä pitäs kenkävarasto käydä läpi, huhhui.. No ompahan tilaa sitten myöskin uusille kengille ;)

2 kommenttia:

  1. Mä oon kans täs viime viikkojen aikana käynyt urakall vaatteita sekä muitakin kaappeja läpi, ja kerranki ronskilla kädellä heittänyt pois vaikka kai sielä kaapis vieläkin on jotin mitä ei käytä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäki innostun aina välillä tekemään näitä vaatekaapin tyhjennysjuttuja :D Ja usein myös mä jätän kaappiin viel sellasta mitä en varmasti tule käyttämään, jos en raski nakata poiskaan mut nyt kyllä päätin että en aattele mistään vaatekappaleesta että "no saatan käyttää tuota viel joskus.." koska niin oon aatellu aina ja silti ne vaatteet on lojunu käyttämättöminä mooonta vuotta kaapissa :D

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!