Sivut

maanantai 12. maaliskuuta 2012

Espoon weekend festival 17.8

Noniin, nyt on liput varattu ja elokuussa pääsen kattomaan sitte David Guettaa ja Skrillexiä! Wuhuuu!! Tosin vähän ne suunnitelmat kusi ja muuttu, en lähekkään sinne siskosten kans, miten oli alunperin puhe, vaan Antin kanssa ja todennäkösesti sinne tulee vielä mun ystävät, jes. Toivottavasti tulee huippu reissu, mutta mitä muuta voi odottaakkaan ku esiintyjinä on kuitenki Guetta ja Skrillex? ;)

Kuva lainattu täältä
Kuva lainattu täältä
Kuva lainattu täältä
Oon fiilistelly eilen ja tänään Guetan biiseillä ja fiilistelen siihen asti että näen sen livenä ja vielä sen jälkeenkin! Oon toivonu siitä asti ku aloin Guetan musiikkia kuuntelee sillon -08 että pääsen näkemään tän joskus livenä. Ja kohta se haave toteutuu, tai yks niistä ;) Jes.

Ja toinen minkä mä haluan nähdä ja joka esiintyy siellä on Skrillex. Guetta nyt ei varmaan esittelyjä kaipaa, mut jos joku ei Skrillexiä tiedä niin;

"Sonny John Moore (s. 15. tammikuuta 1988), tunnetaan paremmin nimellä Skrillex  (ennen vuotta 2008 hänet tunnettiin internetissä nimellä Twipz), on elektronisen musiikin tekijä ja DJ Kalifornian Los Angelesista."

Skrillexin musiikkia en oo kuullu ku vasta ihan tän vuoden alussa, mutta tykästyin siihen kyllä heti. Ei oo niin lemppari ku Guetta, mutta ku kerta samana päivänä esiintyy samassa paikassa niin huhhuh, kovin kyllä sattu nyt hyvä tuuri! Kuuntelemisen arvosta musiikkia on tämäki :) Mun makuun.

Kuva lainattu täältä
Kuva lainattu täältä
Elokuuta nyt sitten odotellessa ! 

Onko muita ketkä on tänne kyseiseen tapahtumaan menossa? :)

3 kommenttia:

  1. minä oon menossa ! :) ihan mahtava festari.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii! :) mulla ei vielä kokemusta tosta festarista oo, mut odotukset on kovat kyllä :)

      Poista
  2. Oon niiiin kateellinen! Tahon mukkaan :D

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!