Sivut

perjantai 9. maaliskuuta 2012

Touhupäivä

Huhhuh mikä päivä ! Siis ei paha päivä ollenkaan, mutta touhua täynnä ollu, vaikka kerkesin kyllä välissä rentoutumaanki, ku Henri nukku päikkäreitä aamupäivän jälleen ;) Henrin herättyä en sitte ookkaan ehtiny paljo rentoutumaan, paitsi ysin jälkeen sit, ku se pienimies vaipui yöunille. On ihanaa vaan olla. Kyllä se vaan on nykyään ihan eri tavalla kivaa illalla päästä rauhassa lukemaan blogeja ja katsomaan telkkaria, ku ennen. Siis meinaan sitä, että sitä omaa rauhaa arvostaa nykyään eri tavalla, kun ennen. Johtuen totta kai tuosta meidän pallerosta, mistäs muustakaan .. :)

Mulla on varmaan joku valeraskaus menossa, ku nyt muutamana päivänä on palellu, ollu vähän huono olo, väsyttäny jonkun verran, pissalla saa ravata jatkuvasti, koko ajan haluttaa syödä makeaa ja mahaa on turvottanu ja vähän silleen "nipistelly" miten alkuraskaudessa yleensä teki. MUTTA eihän tietenkään palelu voi johtua siitä että ulkona on kylmä ja oon siellä varmaan liian vähissä vaatteissa, huono olo ja väsymys siitä, että en syö tarpeeksi hyvin ja monipuolisesti, pissalla ramppaaminen siksi että juon vettä hirveästi, ja mahan turvotus siitä, että oon syöny nyt muutamien päivien aikana aikas paljon hiilareita. Makeanhimolle en mitään syytä keksi, muutaku että herkut on niin hyviä ? Vähän turhanki hyviä..
Toivottavasti tää mun valeraskaus menee pian ohi, nimittäin tää on melko ärsyttävää :)

Löysin Henristä muutaman vanhan kuvan, tai no vanhan ja vanhan, mutta kuitenkin. Miten pieni se onkaan ollu ..♥ mun sydän pakahtuu jälleen kerran;



Sellanen ihanuus se on ollu ja ihanuus se on kyllä vieläkin ♥ On jännä miten nuo lapset muuttuu näiden kuukausien aikana, ja siis yleensäkki koko ajan :) En voi kuvitella yhtään minkä näkönen Henri on esim. vuoden päästä (paitsi sen voin kuvitella, että se on sellanen pikku-hurmuri♥)

Mutta nyt taidan lähteä pikkuhiljaa nukkumaan, mua väsyttää nykyään tähän aikaan jo ihan kiitettävän paljon, mutta tuleepahan mentyä ainaki ajoissa nukkumaan aina. Huomenna mennään sitte mun kotona käymään ja saa nähä mitä illalla keksii sitte :) Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Ps. Oon koukussa pollyihin! Siis niihin karkkeihin. Ja punasessa pussissa oleviin, niihin pelkkiin maitosuklaisiin, EI tummiin. Oon syöny nyt viikon aikana jo kaks polly-pussillista..
Huhhuh! Tän jälkeen pientä taukoa luvassa ;)

9 kommenttia:

  1. Muuten ihan hyvä, mutta ihminen ei voi olla valeraskaana. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hha :D mäkin olin hetki sitten ihan varma että mulla on valeraskaus! :D Kaikki raskauden oireet löyty, mutta ei sitä itse vauvaa masusta :D

      Poista
  2. Tää sun blogis alkaa muistuttaa jo liikaa tätä blogia http://heltsun.blogspot.com/

    En jaksanut etsiä vertauksia Heltsun blogista ja sun blogista, mutta sä kirjoitat aika samalla tavalla asioista kun Heltsu mutta Heltsu tekee vaan kaiken ensin. Etkö sä tosiaan keksi mitään omia sanoja tai juttuja?

    En tarkota pahalla, mut kyllä tälläset jutut huomaa ennemmin tai myöhemmin. Ja minä olen teidän molempien lukija ollut jo pitkään niin pisti vaan silmään muutama juttu jota blogistasi luin ja silloin tuli heti mieleen Heltsu. Voi olla että on vaan sattumaakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heeiii mun blogista puhutaan täällä! En ole kyllä itse huomannut samoja juttuja Lauran blogissa, tai jos olen niin luulen sen tarkoittavan pikemminkin sitä, että meillä on jotain yhteistä? Ja olisi ihan kiva todellakin tietää niitä "samoja asioita" mitä muka Laura on ikäänkuin multa muka kopsannut? :D

      Poista
    2. Sanoinkin että se voi olla sattumaa.

      Poista
    3. Tuota noin, ehkä kirjotetaan samoista asioista koska meillä on samanlainen elämäntilanne ja ehkä samanlainen tyyli kirjottaa, vaikka itse en kyllä löytäny mitään "kopsattuja/matkittuja" kohtia Heltsun blogista. Että jos sä oot niitä löytäny niin ihan kyllä sattumaa :) Vähän vaikea se on vaan olla "matkimatta" ku molemmilla lapsi ja niin edelleen :) mä kyllä kirjottelen asiat ihan omasta päästä, matkimatta muiden blogeja :)

      Poista
  3. Voi että tota Henriä ku on suloinen :) En malta odottaa että saan meidän poikavauvan syliin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ♥ Hih, no äkkiä se aika menee vaikka odottavan aika on kyllä pitkä.. :) mutta meneehän se aika silti nopsaa, niinku tiedätki!

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!