Sivut

torstai 29. maaliskuuta 2012

Jippiaijee ja ei niin jippiaijee

Ensinäkin jippiaijee aiheinen asia on se, että tilaan kuin tilaanki huomenna sen tangon! Siis tämän. Hintaahan on, mutta onneksi Antti lupas maksaa sen mun kanssa puoliksi, vähän niinku synttärilahjaksi, tosin vähän aikasessa mutta mitäpä väliä sillä on ;)

Kuva täältä

En malta oottaa et pääsen treenailemaan ihan kunnolla ! :) Informoin asiasta sitten lisää, kunhan tää tanko on saapunut mun luo ja kunhan oon oppinu siihen tutustumaan :)

Ja niin, vähemmän jippiaijee asia on se, että olen edelleen kipeenä. Ehdin jo haaveilla, että tää flunssa ois menossa ohi, mutta tänä aamuna se taas vaan oli pahentunu ja päivää / iltaa kohden ehkä vähän helpotti, mut nyt illasta sitten nousi lämpö. Onneksi lämpöä ei kauheesti oo ollu, mut onhan tää aivan syvältä sieltä jostakin, ku meinaa parantua mut ei sitte kuitenkaan parannu. No, pääasia on se, että Henri on täysin terve jo! Mutta eiköhän tää tästä!

Nyt mulla ei muuta, oon niin aikaansaamaton tällä hetkellä et taidan lukea uusimmat blogijutut loppuun ja painun pehkuihin!

6 kommenttia:

  1. Oon kateellinen! :D Ite oon haaveillu niin monta kuukautta omasta tangosta, mutta tuo hinta ei oikein anna rahapussille myötä.. Ehkä sitten synttärilahjaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan se kallis toi tanko mut varmasti hintansa veroinen :) Joo synttärilahjaks on hyvä pyytää ;)

      Poista
  2. Määki niin kovasti tahtoisin kokeilla tätä lajia! Sitten tietty, kun masu antaa myöten. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon kans halunnu jo pitkään ja koska täällä ei sellasta vaihtoehtoa ole, että tunneilla vois käydä niin päätin että alotan sit itsenäisesti harjottelut :)

      Poista
  3. Mäki haluuuun!!! :D Paljon toi makso? :)

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!