Sivut

perjantai 23. maaliskuuta 2012

Tiikeripoika

Ihan tähän alkuun, muutama ihminen (12) jätti mulle postaustoiveita ja ideoita ja lupasin arpoa kaikkien kesken jonkun kivan yllärin. RANDOM.orgissa sitten tämän arvonnan suoritin ja voittajaksi osui Heidi! Lähetätkö sun osotetiedot mun sähköpostiin (kaoru @ netti.fi) niin saadaan ylläri sulle lähetettyä :)

Kello on kohta kakstoista ja mua väsyttää niiiin paljon! No ihmekkös tuo tähän aikaan? Lisäksi mulla on särkeny päätä eilisen ja tän päivän. Yleensä menee nukkumalla ohi, mut ei tällä kertaa. Pääkipu taitaa johtua nyt ihan vaan niska - ja hartiaseudun kivuista, ne on meinaan niin jumissa taas, että ei mitään rajaa. Pitäs varmaan soitella hieronta-aikaa, eihän tästä muuten tuu mitään. :)

Tänään on ollu pääkivusta huolimatta ihan mukava päivä :) Henri on edelleen vähän kipeä, mut lämpöä ei oo enää ollu oikeestaan eilenkään (eikä tänään) mitä nyt edelleen nokka vähän vuotaa ja yskittää, mutta jospa nekin siitä menis pian ohi. Leivottiin taas tänään Antin siskon kanssa  Nyt tehtiin pätkiskakkua ja ai että miten hyvää siitä tuli ! Ja tällä kertaa se onnistu täydellisesti, eilen kun tehtiin kääretorttua ja mokkapaloja niin se kääretorttu ei ainakaan mitenkään hirvittävän hyvin onnistunut.. No, sentäs joskus onnistuu jossakin ;)

Tänään mulle tuli myös ne kengät mitkä ostin huutonetistä, ne oli aiiiivan ihanat ! Kokoa 36, hetken epäilin niitä huutaessani, että onkohan liian pienet mutta yllätyin kun laitoin jalkaan; just sopivat ! Ei sinne nyt mitään villasukkaa menis, mutta eihän kukaan korkkareiden kanssa käytäkkään villasukkia? ;) Kuvia mulla ei vielä kengistä oo, kuvailen niitä sitten samaan aikaan kunhan ne yhdet toisetkin kengät tulee.
Myös Henrin tiikeripuku tuli tänään ja se oli kans kyllä niin ihana ja hyväkuntoinen! Tosin ei se kyllä Henrille kauaa mee, kun nyt oli jo vähän lyhyt.. mutta ompahan nyt kerran ainaki päällä käytetty!

Maailman ihanin ♥
Tänään oon taas kuullu sellasia juttuja, että en voi ku vaan ihmetellä kuinka pitkälle ihmiset menee ja miten ne edes kehtaa.. No, meitä on moneksi..

Huomenna lähetään varmaan aamusta keskustaan Henrin ja Antin äidin kanssa. Käyn viemässä muutamat huutopaketit postiin ja käyn varmaan seppälässä kattelee koruja ja sitten joko seppälässä tai cittarissa kattelee jotain hiuskoristetta hiuksiin, ruusua tms.. Lauantaina täytyy jotenki kivasti laittaa hiukset, niin aattelin, että siihen vois olla kiva ja näyttävä joku kukkakoriste. Ehkä joku valkoinen / pinkki / keltainen, sopii hyvin tummille hiuksille.

Vois alkaa säästämään ihan oikeasti rahaa, siis laittamalla vaikka säästöpossuun kaikkia kolikoita ja joitakin seteleitä :D Vaikkapa ei kyllä aina oo hirveästi mitä laittaa säästöön, mut jotain pientä. Pienenä keräsin aina säästöpossuun rahaa, ja iskä ja äitiki (ja sisaruksetkin toisinaan) laitto sinne muutamia kolikoita / seteleitä ja äkkiä oli possu täynnä ja ihan mukavastihan siinä rahaa kertyy. :) Nyt kun sitä koiraakaan ei tuu, niin ois helppo alkaa vaan säästää.


Eilen katoin muuten netti tv:stä sen Supermarjo - ja tytöt ohjelman. Ja en tiedä mutta muhun se tv-sarja kolahti :D Tai siis että tykkäsin kyllä sarjasta ja aion todellakin katsoa joka ikisen sarjan mitä tuleekaan. Mä en ihan ymmärrä kaikkea sitä miten Marjo ja Ari lapsensa kasvattaa, esim. sitä että eskarilainen vetää jo jotain älyttömiä hiihtotreenejä ja ala-asteikäinen ramppaa kesät keikoilla ja talvisin myös ei muuta teekkään ku käy soittotunneilla ja niin edespäin. Ihan ok, jos lapset sitä itse tahtovat, mutta tietääköhän ton ikäset edes vielä mitä tahtovat ? Ainakaan esikoululainen, no ei varmaan. Vaikkapa ei se tytär joka sitä omaa leyväkin teki, niin soittaessa kyllä näyttänyt siltä, että se pakkopullaa ois, mutta mietin vaan että tv-sarjan perusteella noille lapsukaisille opetetaan että elämässä tärkeintä on menestyä työssä / koulussa / harrastuksissa, muulla ei oo niin väliä. Ehkä vähän kärjistetysti sanottu, mutta sanoohan Marjo itsekkin että hänen elämänsä suurimpia haaveita on, että hänen lapsensa menestyvät elämässä mahdollisimman hyvin. Enempää en tätä kyseistä sarjaa arvostele, mutta sen sanon että tykkään kyllä ja Marjo vaikuttaa kyllä herttaiselta naiselta kaikinpuolin muuten :)
Katsotteko te muut tätä sarjaa? Ja tietääkö kukaan miten se LIVtv kanava näkyy tv:ssä? Täällä on kyllä kanavapaketit sun muut mut se ei vaan näy.

10 kommenttia:

  1. Mikä se ylläri oli jonka arvoit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ylläri vaan ;) En voi vielä paljastaa että se on voittajalle yllätys :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kasvattaja teki temput :-/ Kerkesi lupaamaan mulle jo narttupennun ja sovittiin tapaamistakin Lempäälään pääsiäiseksi, niin sitten se alko vasta kyseleen että minkälainen mun elämäntilanne on ja olisinko kiinnostunut käymään näyttelyissä. Sanoin, että mulla on lapsi ja en ole hirveän kiinnostunut näyttelyistä, että enemmänki haluaisin ihan kotiharrastekoiran, mutta näyttelyt ei hirveesti vedä puoleensa eikä niille oo aikaa. Niin sitte se sano että valitettavasti ei voi antaa pentua mulle.. Että silleen tällä kertaa, mutta no, vielä mä sen koiran joskus otan :)

      Rasittavaa vaan, että ei voinut aluksi kysellä mun elämäntilannetta, vaan vasta sitten kun oltiin jo sovittu asioista ja kerkes varaamaan mulle pennunki ja kaikkea..

      Poista
  3. Meillä näkyy Oulussa liv mutta sitä ei oo viellä asennettu, että näkys pudasjärven jälkeen :((. Meillei näy mökilläkään vaikka on antennit ja paketit sun muut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon ihmetelly kans että miksi se ei muka näy, vaikka täälläkin on kanavapaketit sun muut.. mut ei vaan näy :O

      Poista
  4. Jee, huippua! Laitan s-postia :)

    Suloisia kuvia Henristä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps :) Laitappas uudestaan viel sähköpostia, mun sähköposti temppuilee ja poistelee itekseen viestejä, niin en ehtinyt saada sun osotetta ylös :-/

      Poista
  5. Mulla ainakin näkyy täällä, ei oo tarvii asennella eikä oo ees kanavapakettia :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa :o no meillä ei näy vaikka on kanavapaketti.

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia :) Kiitos kommentistasi!